Alla inlägg den 15 juni 2022

Av anonym anonym - 15 juni 2022 23:59

Vaknade c:a en kvart tunn att wrr

Av anonym anonym - 15 juni 2022 22:50

Sov bra vaknade runt 06:47 medan lillen somnade om efter att han hade fått soin flaska Med mjölk.
Såg att gubben hade ringt så ringde upp honom snabbt när man satt sig vid bordet för att äta frukost
Sen sov lillen sin middag så passade jag på att plantera gurkan/ bönorna till större krukor och lite små annat också så klart samtidigt.
Det har varit underbart väder också i dag har varmt också så på vägen upp till Fridhemsplan så kom det en skåpbil såg ut som att han vinkade till att jag kunde gå förbi honom som jag tog & gjorde också så klart.
Då hörde jag honom ropa in i sista sek när vi hade passerat bilen ta men menades med akta så klart.
Varför göra gå förbi tecken fast han menar att att stanna så han kunde åkt innan som jag självklart hade gjort också och inte på detta sätt som nu.
Mitt ärende på Fridhemsplan var att handla hem mjölkersättning som jag hade glömt i går.
Men underbart väder var det i dag också trodde det skulle regna i dag som det stog på väder leken när jag titta i går innnan jag somnade i går.
Och själv klart hoppas jag på bra väder i morgon när jag minis och farbror mm så åka och titta på syrran som ska uppträda i morgon runt 13:00 tiden i morgon.
Med lite olika låtar.
Sen kom killen hem med lite jordgubbar till oss att äta i kväll också.

Super goda jordgubbar var dessa med god smak tyckte jag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards