Direktlänk till inlägg 2 juni 2024

Härlig kryssning

Av anonym anonym - Söndag 2 juni 23:02

En helg som har vart super i Helsingfors underbart väder .
Helt vindstilla också valde bara buffé på väg dit och sen sjö frukosten också.
Vi såg jukka k som personen kallas sig minis somnade mitt i showen och det här var den sista in för sommaren.
En jätte trevlig dag i Helsingfors strosa omkring Mumin butiken är den viktigaste för mig också på hem vägen .
Köpte palettes från normal i den första normal butiken som vi var in i och en mysteri bags.
Och på den .
Och köpte en termos också som jag tyckte att gubben också Skulle behöva också.
På båten så stötte jag på barnes gudmors kompis som jobbar där också.
Men hem resan var lite mera krångligare .
När sonen försvann och hittades i tax freen som kom med honom till mig i Silja land.
Det är verkligen en mardröm detta när det händer och är ute på sjön också.

Hem vägen var det dance factory som upp trädde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Av anonym anonym - Söndag 23 juni 21:37

Vi sov gott jag och minis . Han hade svårt och somna och somnade runt halv tio Jag somnade vid midnatt , vi åt frukost så bytte jag på honom och sen efter det gick upp till stora huset. Det har vart en till och från dag kan man egentligen säga a...

Av anonym anonym - Fredag 21 juni 22:47

I dag är det midsommar oct önskar fin midsommar till er som följer mig oct nya följare också. Dagen till och från har den om man säger så. Gubben hjälpt mamma med saker och gjort dessa dagar också . Medan man har kollar på ungarna har packar upp l...

Av anonym anonym - Torsdag 20 juni 22:48


Sov gott jag och minis i natt trots att det var väldigt kyligt ut i dag. Min mage har inte mått så bra fick världens kris också till och med Det blev att springa upp annars hade man fått på sig allt. Men gubben har haft liknanade problem inte kul...

Av anonym anonym - Onsdag 19 juni 23:09

Vakna av minis som ropade mamma ett par gånger och sen ta upp honom hade god mom mellan oss en stund och sen upp . In till Nummela för att köpa ingredienser till det jag ska laga men mindre storlek . Sen ett par mjukis byxor ockdå som jag behöver h...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards