Direktlänk till inlägg 12 juni 2024

I dag packning & besök av syrran

Av anonym anonym - Onsdag 12 juni 22:39

Sov lite till och från i natt en gnällde om att frysa minis hosta.
Sen skulle jag bli väckt för lite tips om han skulle jobba eller inte.
Sen somna jag om och sen där runt halv åtta vaknade jag .
Oct kvart i åtta så gick min större son till skolavslutningen.
Sen ville minis direkt gå Så tog och gick fin väder på morgon var det men rätt kvavt vart det också.
Så hann hem äta frukosten och sen skriva klart realista 1 så började plocka fram det som behövdes.
Sen kom syrran på en snabb visit också ville se var minis hade fått.
Gjorde en video också dom saker vi fick som glömdes tas med .
Gubben tog en bild och visade runt vad det handla om .
Förlåt det var inom Kategori godis klubba och könsorgan.
Vet inte vad jag ska säga när jag fick se detta så blev jag illamående och förstog inte vad som var så kul med detta och alla som såg bilden bara tittade och såg inte alls så roade ut närmare tvärtom.
Midjelång humor som detta heter och tänker absolut inte lära min son detta han ska absolut inte ha denna.
Så berättade lite på video detta också.

och vädret i dag kan man verkligen kalla en kombo till allt helt ärligt .


hagel

regn

åska 

och det är väl åska som verkligen har vart mest av också.

mins små risig också till och med. 
syrran kom hit en stund för att hämta sin nya telefon och sen önska oss en trevlig resa 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Av anonym anonym - Söndag 23 juni 21:37

Vi sov gott jag och minis . Han hade svårt och somna och somnade runt halv tio Jag somnade vid midnatt , vi åt frukost så bytte jag på honom och sen efter det gick upp till stora huset. Det har vart en till och från dag kan man egentligen säga a...

Av anonym anonym - Fredag 21 juni 22:47

I dag är det midsommar oct önskar fin midsommar till er som följer mig oct nya följare också. Dagen till och från har den om man säger så. Gubben hjälpt mamma med saker och gjort dessa dagar också . Medan man har kollar på ungarna har packar upp l...

Av anonym anonym - Torsdag 20 juni 22:48


Sov gott jag och minis i natt trots att det var väldigt kyligt ut i dag. Min mage har inte mått så bra fick världens kris också till och med Det blev att springa upp annars hade man fått på sig allt. Men gubben har haft liknanade problem inte kul...

Av anonym anonym - Onsdag 19 juni 23:09

Vakna av minis som ropade mamma ett par gånger och sen ta upp honom hade god mom mellan oss en stund och sen upp . In till Nummela för att köpa ingredienser till det jag ska laga men mindre storlek . Sen ett par mjukis byxor ockdå som jag behöver h...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards