Direktlänk till inlägg 14 juni 2024

Pinsamheterna kom fram och kände på mlg

Av anonym anonym - Fredag 14 juni 23:39

Sista dagen i dag här i Stockholm oct sista dagen på förskolan och hoppas på att nån hoppar av på den skolan som sonen går och som har också förskola.
Jag vet ju vem det är som anmälde och tyckte det var ur jobbigt o prata med.
Och sen runt skulle vi köpa bröd på Ica maxi och då hände det som bara inte få hända eller.
Jag hade planer på att köpa lite kläder till båt resan och en concealer/foundation till make-up också i min nyans.
Och nått som hette root concealer tänkte ta och snygga till håret på dit resan eftersom det är nått som man kan tvätta ut.
Ingen lust att färga håret nu och hoppas att det märkte jag använder kommer göra nått veganskt .
Utan att jag visste om detta och hade lagt förtillfället i korgen jag hade tagit en egen vagn men han tyckte att vi skulle ha samma.
Och vad jag inte visste det var att allt jag hade lagt i kundkorgen åkte ner i hans Dramaten och tog bort lappar från kläderna .
Och detta var kläder jag skulle själv köpa också.
Jag vet inte helt ärligt det har blivit en sån person förändring på honom så det heter duga.
Och jag börja fundera lite på varför det tog så lång tid också innan han kom brukar annars bara ta några minuter.
Men hade detta på känn också till och med .
Skulle fixa v barn stolen att sätta i bilen också skulle han inte klara av denna så skulle han åka i väg o fixa detta .
Så jag stanna hemma och åt frukost gjorde en video.
Så kom gubben senare tillbaka och skulle sparka och hålla på gatan skrika som vanligt mm ville skämma ut sig själv.
Och låta saker .
Men började packa klart också sen hämta minis oct pedagogen nonchalerade mig totalt medan gubbren prata dom med.
Senare blev gubben klart hämtade och minis fick bada en stund så tog jag en dusch ockdå .testade min hår handduk som jag köpte för ett tag sen så kom ett sms om ett paket jag har fått men efter Händelsen och jag fick vänta en stund.
Så vill jag inte dit nu på ett tag varken butik eller kundtjänst.
Skämdes när han sa om detta tyckte det var väldigt pinsamt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Av anonym anonym - Söndag 23 juni 21:37

Vi sov gott jag och minis . Han hade svårt och somna och somnade runt halv tio Jag somnade vid midnatt , vi åt frukost så bytte jag på honom och sen efter det gick upp till stora huset. Det har vart en till och från dag kan man egentligen säga a...

Av anonym anonym - Fredag 21 juni 22:47

I dag är det midsommar oct önskar fin midsommar till er som följer mig oct nya följare också. Dagen till och från har den om man säger så. Gubben hjälpt mamma med saker och gjort dessa dagar också . Medan man har kollar på ungarna har packar upp l...

Av anonym anonym - Torsdag 20 juni 22:48


Sov gott jag och minis i natt trots att det var väldigt kyligt ut i dag. Min mage har inte mått så bra fick världens kris också till och med Det blev att springa upp annars hade man fått på sig allt. Men gubben har haft liknanade problem inte kul...

Av anonym anonym - Onsdag 19 juni 23:09

Vakna av minis som ropade mamma ett par gånger och sen ta upp honom hade god mom mellan oss en stund och sen upp . In till Nummela för att köpa ingredienser till det jag ska laga men mindre storlek . Sen ett par mjukis byxor ockdå som jag behöver h...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards