Direktlänk till inlägg 28 juni 2024

Vart 34 grader

Av anonym anonym - Fredag 28 juni 21:41

Grymt varmt i natt och runt 04:00 som det allt blivit svalare i stort sätt.
Lillen väckte började gråta till och sen lung jag var och titta till.
Så vi klev upp före en stund och gosade också.jag har hållit mig i skuggan och endå svettig vet inte hur många liter jag har druckit egentligen.
Minis var aktiv en stund och sen ville han typ bara vara inne.
Kan förstå honom till och med.
Jag gjorde lite videos också om värmen som är nu här och att det kommer att åska i morgon runt 06:00 tiden och slutar elva på förmiddagen.

Sugen på denna vatten flaska får se

Så himla fint skulle matcha bra här också.

Dom är bara för söta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 30 juni 22:03

Sonen vakna på gott humör precis som jag . Vi klev upp han väntade med att gå till Mimmi eftersom hon ville va i fred och äta frukost mm. Så han försökte förklara för mig att han ville vänta och titta på apa ett barn program som han ville se en s...

Av anonym anonym - Lördag 29 juni 21:53

Skulle regna och åska hela dagen i dag sa dom på vädret i går.Natten var lite till och från också hade alldeles för varmt och sen vakande minis em gång och ställde sig upp och slog mig en gång och mamma kom i en gång också undra vad som händer också ...

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig. Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt. Vi fick i...

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta. Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han. Skulle till butiken och då bröt helsiket ...

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards