Direktlänk till inlägg 2 juli 2024

Vilken dag

Av anonym anonym - Tisdag 2 juli 21:46

Jag vet inte helt ärligt vi vakna runt sju finsk tid plus en plågo hosta också hela natten också till och från
Vi var vakna före dom andra också till och med så att sen kom den större ner och sa god morgon.
Blev en tur till veikkla också visade sig att dom hade nån sorts streetfood tror jag man säger.
Såld kläder fika mat en run tur med häst och vagn.
Och skrev ett litet brev amgående dom här klubborna som jag är ganska arg på egentligen eftersom jag inte äter klubbor förutom smaka på det.
Men jag förklara allt hur dom i från mln familj hade sett på detta och vad dom hade tyckt och att jag själv inte eller var så glad.
För det är ju mer att göra bort sig om inte andra har precis samma humor.
Jag berättade lätt att jag är upp vuxen med mer musik och egna musik texter ?.
Oct aldrig köns organ relaterade saker
Men men annars umgås med lillen också.
Jag var inte beredd på en sak och det var att min syster kommer i morgon trodde mer 4-5 juli man han fråga om man fick sina nycklar mm.
Så prata jag lite med gubben på kvällen. Också.
Men jag var små irriterad på så vi fråg se .och hoppas att det stämmer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 4 juli 22:51

Det blev ett bastu bad och sen simmade 2 gånger . Och det regnade också till och med och höll på ett bra tag också. Men efter att vi gick in i bastun så då blev man varm också tog schampoo serumet göra fulingen att tvätta håret. Minis somnade ...

Av anonym anonym - Måndag 1 juli 22:08

Ska försöka göra en kort sommar fattning känne. När man Vaknade regn kvavt molnigt också . Åkte till i Ikea som ligger i esbo och rådjurs olycka antagligen hann personern inte sänka ned farten eller . Vi åkte helt fel vägar men till slut så och min...

Av anonym anonym - Söndag 30 juni 22:03

Sonen vakna på gott humör precis som jag . Vi klev upp han väntade med att gå till Mimmi eftersom hon ville va i fred och äta frukost mm. Så han försökte förklara för mig att han ville vänta och titta på apa ett barn program som han ville se en s...

Av anonym anonym - Lördag 29 juni 21:53

Skulle regna och åska hela dagen i dag sa dom på vädret i går.Natten var lite till och från också hade alldeles för varmt och sen vakande minis em gång och ställde sig upp och slog mig en gång och mamma kom i en gång också undra vad som händer också ...

Av anonym anonym - Fredag 28 juni 21:41

Grymt varmt i natt och runt 04:00 som det allt blivit svalare i stort sätt. Lillen väckte började gråta till och sen lung jag var och titta till. Så vi klev upp före en stund och gosade också.jag har hållit mig i skuggan och endå svettig vet inte h...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards