Alla inlägg den 26 juni 2024

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta.
Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han.
Skulle till butiken och då bröt helsiket ut också hade hoppas på att få en någorlunda runda att få hem mat och det som behövdes så klart också.
Men fy fan alltså vagnen som han stog inte där som den brukar vara och fick världens raseriutbrott så arg som han var har nog aldrig sett honom närmare tvärtom.
Och sen i butiken raseri utbrott också till och från gick över mig och min större vilken dag i butiken helt ärligt.
Tjat stranden så mamma gick jag fick städat undan lite och ta bort en massa disk.
Tvätta håret också skulle gjorts i går egentligen.
Sen har dom vart hopplösa båda två.

Litet fågelbo brevid

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards