Alla inlägg den 29 juni 2024

Av anonym anonym - Lördag 29 juni 21:53

Skulle regna och åska hela dagen i dag sa dom på vädret i går.
Natten var lite till och från också hade alldeles för varmt och sen vakande minis em gång och ställde sig upp och slog mig en gång och mamma kom i en gång också undra vad som händer också så klart .
Så försökte krama minis men då vet han mig allt och sen efter det somna om på nytt
Jag sov så där i natt madrassen låg ej bra alls har typ sovit halvt på sambons halva typ .
Halva kroppen på mig .plus när skyfallet kom så då föll jag ner på madreassen o golvet och världens wc kris också
Sen till nummela ockdå var till till tokmann . Rusta , och sen till banko funkade inte alls mwm sen prisma gick De men vid veikkola.
Raten av kvällen lungr gosstukd större sonen som hjälpte att natt mig också .
Sen satt och lekte typ Sten sax på.
Och sen nån som har partaj här också lite musik.
Köpte shorts och en blus till minis också .
Ska testa dom i morgon. .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards