Alla inlägg den 30 juni 2024

Av anonym anonym - Söndag 30 juni 22:03

Sonen vakna på gott humör precis som jag . Vi klev upp han väntade med att gå till Mimmi eftersom hon ville va i fred och äta frukost mm.
Så han försökte förklara för mig att han ville vänta och titta på apa ett barn program som han ville se en stund tills att jag såg sonen.
Och sen senare så gick han upp.
Jag fick gnäll om saker också engångde hur det såg ut på matbordet och sen också köksbänken .
Lite hot om att jag inte får komma hit mer eftersom jag inte kan hålla den i ordning så jag har vart små tjurig också och irriterad oclså .
Fattar inte bara vitsen med detta.
Tog och rensa saker så nu ser det bättre ut.
Sen har det var rastlöshet och och såna saker .
Lagade en pasta i dag tyckte den blev så där men sonen år med god aptit min större.
Tog ett bastu vad på kvällen kände att jag behövde ett och super skönt
Prata sen lite med gubben och hade en mys stund också .

Vet inte helt ärligt vad jag ska tycka

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards