Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

Gravid Vecka 16. Till Barnmorskan i dag.

Av anonym anonym - 6 augusti 2014 22:48

Halloj!

 

Vakande åtta i morse hade till och med sovit utan  täcke för det var så grymt varmt här inne lägenheten.

Syrran skulle i dag komma hit ungefär halv två vi bestämde att hon skulle komma med mig till barnmorskan sen får jag se om jag byter eller inte.

Syrran var här runt 13.00 redan till och med hon hade vart ner till skatteverket och hämta ut sitt nya legg som väntade på henne.

Så det hämtade hon  innan sen tog en kopp kaffe här sen for vi  i väg mot skärholmen och och barnmorskan där.

Vi satt och babbla om min framtid och vad man skulle ta upp för in  för barnmorskan också så.

Vi var där i god tid i alla fall, så vi gick in på H&M där och kollade runt och på bebis kläder också för den delen

hon trodde att H&M rea hade börja nu men som det inte har.

men det fanns lite några billiga bebis kläder i alla fall det gjorde det.

Men hade inte med mig pengar för att köpa tar och gör det på fridhemsplan i stället.

Ska köpa sån här body med långa ben och armar också det behövs  har bara för sommaren nu just nu

Sen några extra strumpor också så klart.

Köpte ju nu på vägen hem från filand på båten visst dom var billigare på tallinksilja för den delen det var det.

Men finns så himmla söta och fina bebis kläder som sagt.

I alla fall  tillbaks till mig och syrran nu, jag hade ju tid hos henne klockan 15.00 så vi var där några minuter innan klockan han slå 15.00

Min Barnmorska såg väl lite fundersam ut när jag kom med min syster i stället men samtidigt så hade hon nog förstått att det hade tagit slut mellan mig och killen.

Så frågade hon hur jag mådde över det men jag sa att det var bara bra och att jag mådde bra av det

plus att det var mitt egna beslut också det här och att jag hade flytta till mina föräldrar igen också.

Som känns skönt också för den delen, men så nu fick hon ju mera information om saker som handla om mig som var bra att kunna veta och hon tyckte att det var bra att syrran var med mig också.

Tog med mig pappern eller dom här remisserna för dom nya ultraljuden också  eftersom klock tiderna inte stämmde och hur skulle man kunna vara på 2 ställen samtidigt också.

Först ute  på karolinska huddinge kl 13.00 och sen ultraljudet i liljeholmen kl 14.00 det låter ju ganska ofattbart helt ärligt.

Men nu allt ändrades och planerades om också så att man kunde göra den första innan man gjorde den andra.

men nu är allt klart i alla fall om man säger så då.

Men det hela besöket gick bra hos henne i alla fall  och det kändes bra också plus att hon fick mer information om mig också än innan.   

Och plus berättade om hur det var kompisens situation med att hantera saker också för den delen också.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards