Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Haft en bra kväll hos min farbror

Av anonym anonym - 11 augusti 2014 22:46

God kväll!

Denna dag blev väl både och i stort sätt, att man ska få veta risker om sjukdomen honingston

och att dom flesta tycker man ska ta bort det , svårt och säga när man själv inte vet precis.

Men det blev väldigt tungt och känslo fullt för min del ,med tanke på att jag har gjort abort

2 gånger tidigare och inget som jag klarar av mera av.

En som visar sig positiv inte när det gällde sjukdomen så klart men att jag skulle behålla det

och det är ju sant samtidigt att den inte behöver få det ju mer man tror på det ju större risk då antar jag

att det blir.

Men jag började gråta nu när man väl var hemma igen i alla fall .

 

Så här skrev hans mamma till mig,men för familjens skull så byter jag ut namnen på personerna som det handlar

om som sagt.

Efter det kan jag själv berätta hur jag ser på detta och försöka hur man tänker.

 

men så här skrev hon i alla fall.

 

i sms. 1

Ja det är ett svårt val och testa sig eller inte .

tror snarare att kan vara psykisk svårt om provet skulle visa att man var bärare av sjukdomen.

DVS. de kan vara risk för att man tar beskedet negativt man blir deprimerad.

Men själv klart beslutar han det själv (barnets pappa) .

i bland kan det va bättre och lycklig och ovetandes om framtiden.

Liksom en dag i taget.

eftersom sjukdomen bryter ut så sent så har det hunnot  komma  framåt i forskningen (det är ju sant)

Eftersom exet och han bror och deras pappa har gått i special klass ,men det kanske du också har (det har jag)

Då är risken större att barnet kanske behöver det. (endå något som jag hade planer på)

Men jag tycker du inte ska oroa dig för sjukdomar  och såna saker.

Vill du behålla barnet så ska du behålla det.

men huvudsaken är att du mår bra vilket beslut du än tar .

Har också gjort 2 aborter men det var mellan mina 4 barn och har inte mått så dåligt av dom.

Då var det ett självklart beslut.

 

i det här har hon ju rätt om forskning som sagt om man tänker så ,men inte om det här medi bland kan det vara bättre att vara ovetandes.

 

 

i Sms 2.

jo du bestämmer själv.

kan ju vara bra och veta om vissa sjukdomar .

Folk blir ju sjuka av vad som helst i dag  (det är ju sant)

Jag tror du gör endå rätt i att behålla barnet .

om du nu har gjort 2 aborter och tidigare mått dåligt av  de så anser jag att denna

sjukdom som troligen bryter ut i vuxen ålder skulle av göra ditt beslut till abort till.

Verkar som att män verkar få den mer än kvinnor.

Vad säger ditt ex.

 

Där vet jag inte vad jag ska säga eftersom han lite svårt att utrycka sig om saker.

Och för mig blev det här bara för känslomässigt.

bara för det finns i gener så behöver det ju inte betyda att den här lillan kommer att få detta

precis.

har också prata med min vännina också och har samma åsikt som mig om hon hade varit i den situationen så hade hon behållit det.

Plus att dom skulle bli gudföräldrar till lillan också som hon har lovat också.

Ska försöka prata mera med exet om detta som sagt att jag litar mer på henne till 100 % än vad jag gör med mina föräldrar som alltid måste välja det värsta först och nu försöker muta mig med malta resor det dom inte eller tänker på där är ju att det också är känslosammt, efter har varit där 4 med sambon som dog i en byggolycka för 2 år sen  menar dom inte det är också känslosammt tror dom.  

och aldrig vill se saker som positiv som glad för min skull ,visst orolig kan man vara som sagt

men det är ju som sagt inte eller att det är 100 % att den lilla kommer att få.

 

Så var det tidigare under dagen och tyvärr så tror ska dom alltid frukta det värsta mina föräldrar.

 

Var ju på kräft på skiva i dag också som började runt 18.00 hos min farbror goda små ländska kräfor

det var riktigt kul och träffa dom närmsta i familjen också .

och en av dom som jag berätta detta för som första person om att jag var gravid och det var min andra farbrors fru  och som verkligen blev glad för min skull också.

Sen frågade min kusin hur jag mådde och det går träningen och då kunde jag inte bara hålla tyst om detta.

Och vad dom blev glada och speciellt hans 2 systrar som ropade in mig till köket som ville veta allting vilken vecka man var i och hur det går det går med allt också.

Jag fick till och med en present av dom också som gjorde mig rörd och glad också till och med.

Och den ena sa till och med att man borde blir gravid  så kan vi umgås med barnen och det värmde direkt i hjärtat med tanke på att man inte har regelbunden kontakt med dom.

Ska lägga ut en bild på det jag fick.

Och det har inget mer reklam att göra utan närmare det som är till mammor och  barnen.

Plus hur det ser ut också.

Så jag blev verkligen glad över deras present som sagt det blev jag.

 

Så här ser presenten ut som jag fick av dom också.

   

Nån sorts box med massage olja och krämer av olika sorter.

Blev verkligen glad över så längesen jag fick någon present.  

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards