Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Gravid Vecka 17. En lång powerwalk förstår inte hur jag orkade

Av anonym anonym - 15 augusti 2014 21:26

God kväll läsare!

Har i dag vart på ett väldigt, gott humör i stort sätt som faktiskt riktigt känns bra också för den delen.

Semester från mamms och semester från syrran.

hade tyvärr ett ep anfall i morse, men sov i alla fall en stund och lyckades sova också så klart.

men kom upp ur sängen halv åtta i stället.

Åt frulle och pappsen fort till fredhälls badet och tog sig ett dopp där.

Så  hade ätit klart frullen när han kom tillbaks men hade ännu stor morran på mig som jag har här hemma.

Min mage är lite förstör för den andra.

Gravid i vecka 17 nu och min vännina i vecka 9 ska ha sin lilla i mars och jag i januari.

Det är ju toppen ju, så nu ska jag verkligen inte ge upp hoppet om min lilla bebis det är sak som är helt säker nu bara jag som kan bestämma själv hur jag vill göra.

 

I alla fall så har  pappsen varit läst på gramma ville låna lite foundation av mig att ha på lite på sina skrubb sår som han fick.

Så tog jag en 3 timmar promenad, i lagom takt hade ganska ont i fötterna och när jag kollade på mina hälar och dom såg hemska ut ganska uppsvullande också för den delen.

Men blev lagom i alla fall om man säger så då när det gäller promenixen .

men blev tvungen att sätta mig ett par gånger för att det började snurra till några gånger i knoppen.

 

så tog och satte mig i skuggan ett par gånger för plus för att få ner pulsen lite också.

 

men vart så skönt när det inte har varit något tjafs med mammsen , eller snacka med syrran  ärligt talat så har jag njutit av det också för den delen helt ärligt.

 

Tog 2 bilder i dag på min mage också och herregud nu först ser jag hur den har vuxit och det börjar nu märkas också för den delen att den har gjort.

Tog en i från sidan och fram i från på mig tyckte att det blev lättare så också.

 

                  

är i vecka 17 nu tagen frånsidan.

 

Och här är den lilla som jag bär på också så klart

 

min lilla bebis.

 

När jag ser denna mage så tror man ju knappt att det är sant helt ärligt närmare tvärtom .

Så är man verkligen stolt över att se denna som sagt för det är jag.

även om det börjar blir lite tungt att gå och såna saker men försöker ju hålla mig i gång så gått jag kan.

blev inte så mycket med gymmet precis i dag eller.

Men jag fick ihop  18917 steg i alla fall och det är jag nöjd över i alla fall  det måste jag säga att jag är.

Så  jag var helt slut när jag kom hem i alla fall men promenaden var jag glad för och det kändes riktit skönt att röra på sig också så klart.

Ska försöka ta mig en sväng till sats steriksbron i morgon också  och styrke träna armarna lite känner att jag behöver det som sagt.

Inte varit över till gymmet nu sen finlands resan som sagt.

 

Började ös regna här i kväll och åska kom också  så man får se om det bryter sig ute eller inte som sagt det visar sig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards