Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

Mammagruppen & sen gått ner 17 kg nu

Av anonym anonym - 3 juni 2015 16:49

   

hejsan 

 

är hemma i Sthlm ville åka & vara med på detta möte näst sista innan sommarn 

sen i dag var det mötet på biblioteket, lilleman fick vara hemma så det inte blev för mycket för honom.

själv så orkade man knappt komma upp ur sängen t o m somnade med ipaden i famnen t o m vaknade av ett kom duns i golvet.

Men lyckades somna om till slut gick rätt snabbt i allafall.

men kom upp ur sängen halv tio klädde på mig ganska fort men var på wc.n  tog fram vågen som visade 88,6 kg i stället 91.2 sen Teneriffa resan.

ville knappt tro att det var sant men det stämde så var stolt av mig det var jag.

klockan 10:30 kom jag i väg till bibloteket där jag träffade Eva Johanna Emma Marta Ida mm & sina barn blev presentation av alla barnen om man var 2 språkig det var 2 stycken till som var 2 språkig men andra språk bara jag som hade det finska i denna mammagrupp.

kändes lite pinsamt när hon frågade om jag kunde sjunga på finska och när jag tänker efter så kunde jag ha valt Pippi Långstrump pepi pitkätosu som det heter på finska.

så det var lite dåligt tänkt av mig att inte göra det men men vad kan man göra åt det som sagt.

 

sen i morgon så börjar vi med smak portioner åt lillen i morgon & det ska bli morots puré bli kul & se vad han tycker & när man sen utvecklar den mer & mer.

bara att vänta på att han ska vända sig på magen.

men skedar köpte jag precis som en till bitring sen napphållarevsom man kan ändra om man vill ha bit ringen i den eller vanlig napp.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Måndag 13 maj 23:11

Sov gott hade svårt somna och svårt att förklara hur. Typ mardröms aktigt också enligt mig man vakna upp i från en mardröm ungefär så om man tänker på det viset. I dag så började dagen med att minis person 1 vakna sen där på jag sen gubben han had...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Av anonym anonym - Fredag 10 maj 23:03

Sovit gott och vakande och minis väckte mig. En lung dag i dag har det vart också här hemma . Strålande sol men lite små kyligt var det också men solen varm. Men tog det lugnt och la i tvätten också större sonen var hemma också minis på förskola...

Av anonym anonym - Torsdag 9 maj 23:53

Sovit gott vakande 06:21 för minis skulle ha ersättning. Men somnade om men kom upp runt 08:30 och vi alla låg och drog oss. Sen mulet hela dagen också till och med gjorde det. Vi var i dag till normal också dock enkom bara för det jag skulle. E...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards