Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Dag 13 Finland regn ingen

Av anonym anonym - 24 juni 2015 20:16

hej & hallå

 

i dag har det varit skitväder i stort sätt hela dagen här sen uppehåll på 2 timmar sen började det regna igen.

tog ut mina växter på morgon som nu har börja växa så jag kommer snart få sätta några i jorden har ju plantera 

gurka

broccoli

vaxbönor

bryt bönor

socker ärtor 

morötter

rädisor

 

mycket av dessa är stora saker som sagt.

det man egentligen hair gjort i dag är att banka lite vett hos en kill kompis. 

Som begriper inte att jag inte är intresserad av honom sen det andra är att jag ingen tjej som vill ha distans förhållande  har haft ett sånt en gång tidigare & det var inget som passade mig eller gillade.😀

Men jag får hoppas att  han hittar nån som vill ha distans förhållande, märks att han inte äns förstår sig på barn o deras tider att acceptera det & sen i stället börjar tjata om att jag ska komma ut på Skype & strunta i lilleman, plus att lillen behöver ju e pappa som finns där för honom äve om han inte är den biologiska pappan men min son behöver en att se upp till så är det bara.

i morgon kommer min syster hit & hennes son  & stnnar här ett tag nu också.

de stackarn fick ju sår i magmunnen något som hon visst har haft sen barsbenen som jag förstår eftersom hon kräks rätt mycket.

me är väldigt risig just nu inte ätit på 3 veckor mm.

så är nog bara bra att hon kommer bort från stan & bara ta det lugnt.

 

så man har tagit  bort mina saker & tagit ner det till mitt hus soffan är klar monterad nu  & det blev riktigt fint också med den & sittdynan är då brun med vita prickar.

så i morgon blir det att inviga det sover denna natt nere hos mammsen & min son för pappsen blir den som får hämta syrran & hennes son i morgon på flygplatsen.

så han får inviga mitt hus i natt & Jag i morgon & sen i morgon så blir det att börja med min matlagning har i dag tagit fram lite recept eller närmare 2 det första är lax på spenat bädd & det andra är en soppa som heter illgröna soppan Med feta ost röra till.

så blir det nått till recept.

men är snart i gång & förhoppningsvis så hoppas jag på att baka mitt low crab bröd i morgon så jag har mitt exprimet gjort om jag ska sen fortsätta baka den eller inte.😄

får då blir det mitt GI bröd som jag då kommer att fortsätta att baka.😃

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards