Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Dag 17 Finland. Promenad, veikkola för undersöka priser för gymmet där handlat,

Av anonym anonym - 28 juni 2015 23:49

kursiv text[/
Hejsan & god kväll!
Vaknade runt 08:00 min mamms satt med sonen i famnen på trappan till bastu kammaren, & pappsen kom tillbaka med sonen & la honom rakt på min mage som jag inte direkt var så väldigt glad över med tanke på min mensvärk som man för tillfället har även om den inte är så väldigt kraftig mensvärk.
Men gick bra även om det inte var så väldigt uppskattat precis av mig.
Men klädde på mig var på dasset gjorde mina behov + bytte binda från tros skydd också.
Mammsen hade vaknat också så under tiden tog jag en promenad med sonen & gnälligt lite över det här med gymmet att jag måste börja gå plus skulle nog vara bra för mensvärken & variation än bara promenader som nu börja bli enformiga även om dom är nyttiga en tillfredsställd son & en mammi till honom som inte är det som behöver mer än promenader.
Så pappsen lovade mig att kolla upp priserna här på gymmet i området /närmaste gym.
Plus systerson som vill gymma så vi är 2 då.
Men innan promenaden så då blev han gnällig fick vända om & märkte att han hade kissa på sig så bytte blöja + kläder sen kunde vi gå & han somnade & sov hela promenaden till Navala brandstation Fbk som den heter. Här i området.
Sen blev det en tur till s supermarket & kolla upp gymmet också .
Grann frun kom förbi pratade lite med mig & min mamms & syster.
Sen for vi & handla jag pappsen & syrran med Mammsen blev kvar med lilleman det behövdes ny ersättning till honom därför följde med.
Gymmet var stängt så jag valde att fotografera nr till gymmet så man kunde ringa för det var stängt nu under helgen angående receptione. Där.
Hemma sen sov lilleman men fick höra han hade varit över trött & grining.
Så hade det varit hela dagen också vart lite orolig tror han börja bli mammig av sig blivit knäpp tyst så jag har fått ta tillbaka honom i famnen.
Det blev sen en riktig gi middag för mig också.
Ugns stekt lax
Spenat stuvning
Fullkorns pasta
Det som blev kvar kommer jag ta i morgon av denna gi mat fullkorns pasta med spenat stuvning.
Sen senare hemlagad glass med vit choklad + mjölk choklad bitar får se hur det blir/smakar.
Sen hörde den här idioten av sig som ville köpa string trosor & super pusch up b.h & den andra idioten också .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards