Alla inlägg under augusti 2015

Av anonym anonym - 7 augusti 2015 23:45

hejsan

i morse skulle pappsen i väg till stocka & spela på film festivalen där.

stack här i från vid 08:00 & lillen sov ändå till nio så fick en liten egen stund för mig själv i allafall en stund.

sen blev det en tur till BVC som har tillfälligt flyttat till Östermalm av alla ställen " kan tänka mig att många är missnöjda också".

han skulle i dag få sitt 6 månaders vaccin & det var verkligen hemskt  när han han grät så var det så smärtsamt så jag själv nästan började gråta måste jag säga men det gick bra i allafall.

dom sa att han kunde få lite feber bli lite mer grinigare & sen att benen kunde svullna upp lite  & sen tröttare än vad han annars kan vara.😬

sen så blev det hem jag köpte hår schampoo & balsam av set här nya tresemme " tror det stavas så".

sen träffa idioten till sonens oförmögna & fel pappa som han fick oturen till att få som gjort att jag har blivit väldigt grinig varje gång när man träffa dom eller ska träffa dom.

 

så väntade i hornsbergs strand i nästan 1 timme tyckte att det var till slut nästan onödigt visade sig att dom var i västermamlsgallerian.

då tyckte jag att det var ännu mer onödigt .

dom ända som brydde sig & som pratade det var allt farmor & hennes dotter & sonens som har fel pappa satt bara & knäppte på mobilen & satt en bit i från hoppas han inte kommer med nästa gång så oförskämt 100% men nu vet man att han har sjunkit till sitt normala jag igen hans huvudvärk.

men fick i allafall en trevlig prat stund med dottern i allafall sen även om jag tyckte det här kändes lite onödigt på något sätt.

 

så hörde min dejt av sig som försökt ringa men så har man inte hört 😳 det är nog det ända jag avskyr med Iphone man höra signalen ändå har man på högsta, men den stund vi sms:ade varandra så berättade jag att han har det som jag har vela ha & vill ha hos en kille/man.

så den här andra som bara är ute efter umgås & ha sex kan nu fara åt skogen plus att inte kunna godta orden acceptera & respektera sånt ogillar jag.

men den här killen känns helt rätt i allafall för min del får se om man hinner ses än sista gång innan finland & villan där nån månad igen.

bakat blåbär paj som var halvt oklar också när man tog ut den s senare duscha & tvätta håret också har man gjort.

kollat till min son som sovit oroligt som bara den & olycklig sen vaccinet som han fick.

Av anonym anonym - 6 augusti 2015 20:05

hejsan

 

 

vakande vid 07.00 och gick upp tillsammans med pappsen som också hade vaknat då.

Umgick med sonen i köket medan man drack kaffe, och åt frukost  så blir det en utflyckt för mig samtidigt jag tar en snabb dejt så det här är min riktiga första dejt på 9 år blir det och 4 år efter bjarnes byggolycka också så klart.

Men det kändes bra hade inget dåligt samvete eller precis att ha en dejt eller så närmare tvärtom ser det som bara positivt och socialt få komma ut i livet och vara barn fri nån timme också.

så sonen och ska vara hos gudmor klockan 12 i dag (ungefär) och skickade samtidigt i samma veva också  sms till dejten var i området hon bor och vilken gata som han skulle jobba på också så klart.

Sms.ade honom samtidigt också nämligen.
Han tyckte att jag skulle komma och säga hej till honom också.

Så gjorde vi upp också att vi skulle göra så.

Berättade samtidigt för sonens gudmor att jag skulle träffa en kompis  ville inte direkt säga till henne ordet dejt eller.

Så när jag väntade på att tunnelbanan skulle komma så sms.ade jag henne att vi var på väg nu till blackeberg.

Så ringde henne vid islandstorget och sa att jag snart var framme och sen sms.ade dejten också vilken gata hon bodde på,och sen berättade att jag bara skulle på en snabb visit för att säga hej och babbla en liten stunf också.

Så fick hon ta hand om lilleman under tiden vill inte skrämma honom ännu precis  ännu med att säga här är din låtsas pappa (plast pappa)

Men hon hämtade upp mig var och handla hon fick låna pengar av mig också så klart som jag kommer få tillbaka den 18.e men då får hon sätta in dom på mitt konto i så fall eftersom jag är då i finland igen.

Vara borta 1-2 månader kommer det nog och bli denna gång också.

kan jag tänka mig och då kommer jag köra på gymmet som bara den och inte lite eller varannan dag kommer det att och sen promenader på det hela också.

Vi var utomhus ett tag tills det började mörkna på himmeln också så gick vi in satt och prata gav sonen mat grönsaker och lax var det i den förpackningen också.

 

Så kom sen ett sms om att han var i haninge och sen skulle sen till blackeberg och sms.ade när han var där.

så då lämnade jag sonen till hans gudmor och sen också sa att jag blir borta en liten stund också.

Men av nån underlig kände jag mig inte alls nervös som man annars kan göra också när man ska dejta någon.

Men känns som mera att jag kommer satsa på den här killen i så fall.

Än den andra som vill ha naken bilder och få tjejen att sära på benen så han få sin vilja fram och inte tänka på vad den andra tycker om den vill ha sex eller inte.

Så det kommer i så fall bli den här killen väldigt trevlig av sig och positiv sympatisk tyckte jag att han var också.

tyckte om honom väldigt mycket i allafall sen hade han med sig sin systerson också som är 9 år han var söt men på någotvis så kändes det som att jag hade sett honom tidigare men kommer inte på var i från i så fall.

Kan vara nån dubbel gångare också så klart man ska aldrig säga aldrig.

Men vi satt och pratade en stund om det ena till det andra verkade ha rätt mycket gemensamt angående träning och sen resor.

 

Men blev i alla fall en trevlig stund tyckte jag att det var  och se vem det var man pratade med.

Av anonym anonym - 5 augusti 2015 23:30

hejsan!

denna dag har jag varit ute i stort sätt hela dagen kan man nog säga at jag har tillsammans med lilleman.

Men regnade på morgonen så man hade ingen lust alls egentligen att gå ut och speciellt när det kom en rejäl åsk knall också riktigt ruskigt också för den delen också.

Så först kom 1 blix och sen en åsk knall så jag trodde att det skulle fortsätta så här hela dagen också.

Men kom ut till slut med sonen och var i stort sätt ute hela dagen med honom det var bara när ,man var ute med honom och mammsen som han på hemvägen började bli grining av sig.

Och sen gjorde jag och sonens gudmor upp att jag skulle komma över i morgon också.

sen fick jag sms av kompisen som visst skulle jobba i samma område som där sonens gudmor bor vet inte riktigt var men det visar sig.

Men blir skönt att få komma bort ett tag men bara lite orolig över sonen hur han kommer att tackla detta också så klart.

Eftersom när han sist var där så sov han plus inte så väldigt länge eller precis som det antagligen kommer att bli i morgon.

Plus hennes fina livliga barn också så klart.

Men i dag har varit grymt kvavt här i allafall måste jag säga att det har och varmt lite för varmt t o m tyckte jag, var nästan lika varmt inne som ute också.

 

Av anonym anonym - 4 augusti 2015 23:47

hej

 

hemma nu en av & an resa närmare resan hem gick bra blev en mojito t o m sällskap av pappsen som också tog en sån för att jämföra lite av dom på Teneriffa som han då prov smakade på.

igår kom vi hem var rätt seg också för den delen också så klart men men, vi bestämde oss för att först leverera blåbär till en av släktingar sen blev det att köpa datorn också valde/ bestämde mig för en asus men blev nöjd med den också.

sen i dag blev det en utredning också eller närmare starten på den med en interjuv först också så klart.

innan själva utredningen började också så klart, först blev det att berätta om EP.n & hur den fungerar också så klart.

sen blev det lite frågor bland annat om vad italiens huvud stad hette & pinsammt värre hade jag glömt det & försökte snabbt tänka på dom länder jag har varit i & huvudstad i dom lite genant var det också för den delen måste jag säga.

kom bara fram till i huvudet angående Spaniens huvudstad Madrid 😳.

men Sen var det matte klarade av till en viss punk när man skulle säga från minsta till högsta siffran som hon som utreder på mig sa åt rätt håll medan jag fick säga tvärt om

 

men gick hyfsat i allafall tills det blev krångligare sen skulle mam peka på figurer/mönster & olika färger också var en massa saker.

men tog en timme i alla fall sen blev det att åka hem.

vänta att att lilleman skulle vakna & mata honom eftersom jag skulle på promenad med honom med en från mamma gruppen super trevlig lätt att prata med & hennes dotter var väldigt nyfiken på min son riktigt glad & skratta gjorde hon så sonen gav ett litet leende han också t o m sen började tänderna klia 2 gånger som han blev smått sur på också men det gick bra sen har man ju fått byta från liggdelen till sitt delen nu också.

Av anonym anonym - 1 augusti 2015 21:00

hejsan

 

 

vet jag har fuskat med en dag men glömde helt bort att skriva.

var i stor sätt ute hela dagen sen på kvällen blev det däckades Vera stavhoPE en bra deckare.

men i dag är det sista dagen här i sen är man hemma en vecka ska göra min utredning & sen ha ett möte innanför man kan åka tillbaka till Finland.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards