Alla inlägg under september 2015

Av anonym anonym - 4 september 2015 19:30

I dag blev det att åka till mammsens kusin passade dom bättre i dag eftersom dom skulle bort igår.

Men vi startade här i från kl 12:30 och bvar framme i åbo vid 13:00

blev bjudna på nån sorts pasta gratäng med tomat och ost.

Lillen var lite skrämd nya ansikten och område så han var smått rädd först innan han lugna sig lite också.
men allting gick bra och vi hade det trevlig också ,inte ofta som man träffas precis.

Hemma sen var lillen mera gladare och

Av anonym anonym - 3 september 2015 19:48

hejsan och god kväll!!!

 

 

 

kvart nio vakande jag eller närmare tills en liten började babbla men på ett gulligt,sätt lillemans hår stog åt alla håll och kanter såg så söt ut så man inte kunde låta bli att skratta såg så sött ut.

Hustomten förbi en sväng hade med mobilen att göra som mammsen hade sålt till honom sim gamla mobil.

Hustomten överaskade mig när han tog lilleman till sig trodde han skulle börja skrika och hålla på som han kan göra när det är något han ogillar den här lillemannen jag har.

Men det var inget som jag behövde vara orolig över precis helt lugn i hans famn var lillen.  

Sen fick jag höra att det var ett gränsfall att dra in snuten när det handla om syrran för att hon inte hade hört av sig varken svara eller något annant,och systersonen hade inte eller hört av sig fast han hade lovat göra det som sagt ganska dålig stil måste jag erkänna.

Sen i dag har det regna och jag fick välja mellan ikea och nummela och jag valde nummela.

Regnade under hela nummela vistelsen som precis innan vi for.

Och i morgon ska vi till Åbo och hälsa på mammsens kusin som jag typ bara träffar en gång om året.

Men det var en som ville se lillenman.

 

Av anonym anonym - 2 september 2015 19:29

hejsan hoppsan!

 

 

Kom upp halv nio sonen hade vaknat till liv och lika bra för min del att komma upp hade nån konstig mardröm om mitt hår.  

Men sonen var på gott humör precis som jag så vi kramades lite också ,han brukar nu mera ta tag i mitt hår och lägga sin kind mot min och sen har så en stund också men mysig där det i alla fall.

så länge det vara mor och son kram i går fick man en puss också av lilleman som fick gröt i morse.

I dag blev det en tur med mammsen och hus tomten men som jag samtidigt ångra mig senare trodde nämligen att hon skulle till något ställe för att få bort lite saker.

Men så visade det sig att det bara var till hustomten som man skulle till bor ungefär en kvart här i från villan.

Så jag och sonen klev av så tog jag och började värma mat till honom han hade blivit hungrig.

Sen var mammsen tillbaka,så bestämde vi oss för att  skjutsa mig till gymmet också, var och handla hår schampoo först schampoo och balsam till mig.

Sen promenradet jag till gymmet, bestämde mig bara för att cykla i dag sen duscha och tvätta håret.

Men när jag ställde mig på vågen så trodde jag det inte var sant närmare tvärtom att det var ett ända skämt.  

Nu är vikten på samma som när jag började gymma alltså 91,1 verkligen pinsammt det var det verkligen.

Sen hade mammsen fått svar av sin kusin som bor i åbo som sa att vi kunde komma dit på fredag och hälsa på dom, för dom skulle bort i morgon berättade hon men att det gick bra på fredag.

 

Annars har det nu bara regnat i kväll, ända sen jag var till gymmet närmare.

(knappt någon där överhuvudtaget)

 

 

Av anonym anonym - 1 september 2015 22:12

    Hejsan och god kväll!

 

Ny månad är man in i nu och som känns väldigt skumt,blev en lång höst promenad i dag i stället för gymmet, har inte riktigt den till fredställesen att gå där helt ärligt hur man än försöker,ingen grupp träning ingen ting ingen pratar svenska visst jag har ju finskt blod i kroppen men när man själv inte kan finska så blir det ju frusterande när man inte förstår allt helt flytande eller precis helt ärligt så man känner sig lite ensam där pga detta.

och sen också att det finns inga människor där  nästan det är ganska läskigt samtidigt att vara ensam på ett gymm som man riktigt känner sig hemma på längtar nu hem till sats.

Men på promenaden  i dag så fick jag ett sms från den här killen som som flirta med mig i rålis parken dagen innan vi åkte tillbaka hit till villan.

Och som undra när jag kom tillbaka egentligen visst inte riktigt vad jag skulle säga till honom när var hur när man kommer hem .

Men var lite tjafs om detta när jag kom tillbaka med lilleman från promenaden och den gamla vanliga promenaden.

Sen pratade jag lite med den här killen som jag dejta innan jag åkte tillbaka till sommar villan.

Och själv klart också undrar när jag kommer hem längtar verkligen efter det sociala.

Ända jag som jag själv har tyckt är skönt är att man inte har våldtäksmannen med 100 % autism & 100 % förståndshandikapp och rasist på köpet.

På det sättet är det skönt att man är här i finland och skulle aldrig i mitt liv betala någon resa för att han ska komma hit.

Och en före detta kompis också nu mera det ska man ej glömma.

 

Så var till hus tomten ett sväng också mammsen skulle hjälpa honom med något angående mobilen som han köpte av mammsen ,sen till butikten lagade min thailändska quron gryta men denna gång med gröncurry och den blev också rätt stark måste jag säga också.

Sen morden i midsumer sen kom det lite bilder från min dejt en naken bild men denna gång så accepterade jag helt och hållet i jämnfört med idioten härom dagen som bara skickade en ofredande bild på sin snopp och undrade vad jag tyckte och ända jag skrev var att det är barnsligt och att det är små barns mamma som du pratar med också och väldigt osmakligt också.

Men den här hade jag inget problem kanske har med att göra att jag är intresserad av honom och sånt gör ju sina saker och såna saker hoppas han inte bara tycker att det är pinsammare trodde han hade skrämmt mig men det har han inte gjort.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards