Direktlänk till inlägg 3 januari 2016

En lugn dag

Av anonym anonym - 3 januari 2016 23:22

Hejsan hoppsan

Var ganska grining nu på morgonen en stund min papps har inte riktigt begripit att man är ljudkänslig på morgon och jag blir väldigt lätt irriterad äver detta också men hade nog mest med och göra att jag hade en aning svårt somna halva natten.

Sen kom ett oroligt sms av den här killen jag var hos i går trodde han hade gett mig fel signaler som han inte har bestämde oss för att vänta i stället tills allting har lugna sig och känner sig mer lungare kunde förtillfället inte riktigt behärska sina känslor.

Så vi bestämde oss för att vänta och lika bra för min del också bearbetar nu det sista det här med bjarnes död.

Så vi båda har ju lite att ta oss igenom men skrev till honom att jag stöttar honom och finns där för honom också så klart.

Sen får man ju se om det blir nån mer bebis eller något sådant  man ska aldrig säga aldrig men sånt är ju helt beroende på om båda vill eller inte.

Men nu en sak i taget som sagt.

Så blev lättade och glad över detta också så klart när han sa så eftersom flesta tycker att allting ska så på ett nafs eller något sånt utan att komma under fund med saker och reseptekt för den andra personen i fråga.

Men det är i allafall en kille som jag känner mig väldigt trygg med och säker också så klart har nog mycket med att göra att vi har kännt så pass länge varandra och kanske väntat på detta ögonblick också så klart.

Annars en lugn dag här har det varit tog en promenad med lilleman runt 14:00 och var hemma igen också runt 15:00 15:30.

Busen somnade ju runt nästan vid porten också nu mera han håller sig verkligen vaken också.

Ställde mig på vågen och såg att jag nu har gått ner 2,7 kg sen vi kom hem från tenneriffa och innom förlossnings kg är det nu totalt 13,7 kg totalt.

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards