Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

RIktigt plus grader ute är våren äntligen på väg?

Av anonym anonym - 6 februari 2016 23:37

hejsan och hallå!

 

Har i dag vaknat halv nio men kom upp halv tio är i nån trötthets period för tillfället verkar det som.

Har en klocka som heter sleep science och älsklar den klockan också

den räknar ut hur många timmar man sover efter man har ställt in  klockan på den tid man vill vakna.

Sen räknar den dåut hur många timmar jag har sovit och har sett bra ut också för den delen tack och lov.

Väckar klocks singnalerna är i från fågel till regn åskväder etc etc massa av olika ljud det som man tycker passar.

Själv använder jag fåglar eller bönsyrsor.

Ha i dag varit en lung dag mina vanliga promenad med lilleman och har vart väldigt varmt också i dag så tog på mig precis lagom me kläder också för en gångs skull.

På kvällen melodifestivalen och själv tyckte jag att det inte var så väldigt bra låtar förutom 2 stycken och båda gick till final.

Först 2 av dom andra bada nakna den var mer tonårs låt i mina ögon och sen rik den var också mera ton års stuk på.

Men dom jag verkligen gillade och var helt okey skickades till finalen i allafall så det kändes bra för min del även om mamms var lite smått grining över att den här mimi inte kom med.

Så få man se nästa helg då vilka det är som uppträder då.

Prata med en kompis också som tyvärr har nästan bränt ut sig helt och hållet också men försöker nu vila så mycket det går och försöka hitta något nytt etc etc vill inte riktigt gå in på detaljer eller än detta så.

Men angående utbrändhet och stress har jag ju själv vart med om och det är ju en riktigt plåga också det är det ju.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards