Direktlänk till inlägg 10 februari 2016

gymmet & bakning på semlor!

Av anonym anonym - 10 februari 2016 00:20

hejsan & hallå!
Ägnar till Er som har skickat kommentarer och att jag kanske hjälpte till med att reda ut saker , och ge bra svar.

Vaknade i dag av min kära väckar klocka ( 1 app) sleep sciene) som räknar ut sov timmar från start, ett logg och diagram på hur natten vart sen man man starta klockan
Med olika natur signaler från fåglar till regn väder etc etc
(Rekomederar denna varmt)

Kom upp vid halv nio prick efter att jag tog tillbaka min fågel signal har provat lite olika men hittills bara denna fågel som funka.
Lekte med sonen lite gav lite små bitar bröd nu har han kommit in i fasen att vilja ha samma sak som jag inom mat.
Klockan 10:30 fick jag ta och väcka mun mamms hade ju min pt i dag också som var 11:40 och jag brukar vara en halv timme i förväg så man får värma upp ordentlig plus egen tid innan också så klart.
Så tog och sprang ungefär en halv timme innan.
Körde på hastighet 7.9 - 80.1 var lagom och tog 2 några minuters paus också.
På kvällen blev det bakning av semlor :-) ända jag inte tycker om så är det mandelmassan alltid att det smakar urf.
Gjorde bullarna någorlunda stora men samtidigt lagom stora också.
Så jag valde laga min med vispgrädde och choklad medan min papps/mamms tog vanliga orginal.
Haft en störande kille som först skickade mig ett meddelande där det stog han var kåt som fick mig att bli irriterad hur kan man tro att sex går före sitt barn? Visst jag har inte haft sex på länge men har inte haft något behov eller sug efter det eller plus att jag inte är ute efter något förhållande eller på gång har min lilleman och som den här killen inte vill förstått
Plus att jag har fort bearbetar det sista inom min förra sambons olyckan med en stor balk över sig
.och detta var inget som han hade respekt för eller
Skrev till att det var dumt gjort och respektlöst till 100% också.
Och att det är lätt att vara efter klok också efter man skrivit och hunnit sända.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards