Direktlänk till inlägg 8 mars 2016

riktigt vår väder!

Av anonym anonym - 8 mars 2016 23:00

Hejsan hoppsan

kanon väder i dag och sol känslan av vår också.

Mammsen ville att jag skulle på lekis med lilleman och jag ville inte på morgonen ville gå min morgon promenad som jag har med lilleman varje dag i stort sätt så den är lite viktigt för mig också.

Men lilleman kom till öppna förskolan senare på dagen så det var ingen katastrof på det sättet i allafall.  

Och för min del blev det gymmet också hade ingen riktigt ro i kroppen i dag vet inte varför men nånting måste det ju ha varit i allafall som har påverka,antar att det var det misslyckade danspasset i går som var en ända kaos på alla sina håll och kanter.

Men ställde mig på vågen och såg att jag hade gått ner också 2,2 kg var det nu efter man har haft 1 uppehåll nu angående vikten.

Annars bra solen har var framme och både promenad och gym och öppna förskolan för lilleman så.

Så dagen blev ungefär som planerat och tänkt.

Tänkte nästan till och med gå till citygross och handla lite smoothies och gröt förpackningar till lilleman.

Men kommer det göra det vid ett senare tillfälle och när man har mer pengar på sig också.

Ska träffa en vännina i helgen och man vet ju inte om det blir någon fika eller inte så.

 

 

 
 
Sofia

Sofia

9 mars 2016 19:13

Vi fick lite sol på em, så himla skönt :)

Då har du verkligen inget val, vad jobbigt. Blir det alltid bra sålänge du tar tabletterna eller kan nåt hända ändå?

Ja dom är himla snygga :)

http://bian.bloggplatsen.se

anonym anonym

3 februari 2018 19:27

retsamma är ju att alla medeciner jag prova vägrar bita på mig men minska med anfall och blivit med mildare.
jag får anfall natt tid 1-2 gånger i månaden och var nästan 50 st om dagen när man var på barnsbenen . Bara under gradiviteten som ändrades men nu till vanliga tack och lov .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 29 april 23:41

Minis fick ögoninflammation i går förmiddag och hemma nu denna vecka lider grymt med honom pga detta. Hade i dag samtal men mamma som fick allt gå och bestämde vi. Men hos kom tillbaka sen och berättta vad som har hänt också . Har vart hemma med ...

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards