Alla inlägg den 4 juli 2016

Av anonym anonym - 4 juli 2016 20:01

hejsan hoppsan

Regn och dåligt väder precis hela dagen här måste jag säga går inte säga nånting

annat än detta.

Lekte innan regnet kom med lilleman i sandlådan också, som han tyckte var väldigt roligt

också så klart märkts att han älskar sandlådan.

Och den här killen alltså som har hacka sig in på fb och ändra min status där

håller fortfarande på man börjar känna sig smått irriterad på detta.

Ser ju honom bara som kompis och ingenting annat.

Tycker synd om honom att han ljuger för sig själv som sagt för min del varför

leva i en drömm värld det förstår jag inte alls.  

Det här ju hans huvudvärk tycker jag och inte min åtminstonde måste jag

allt säga.

det i morgon gymmet och bara hoppas på bättre väder också så klart går inte och

klaga på detta eller.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards