Alla inlägg under juli 2016

Av anonym anonym - 29 juli 2016 17:43

Hejsan och hallå!
Nu har vi vart ner till stranden med min lilla älskling 3 dagar.
Och älskar att vara vid stranden för det syntes att han är.
Tyvärr så hade fortfarande den typen runt halsen nu också planerar allt möjligt också så klart absurt för min del anklagar mig för saker mm till och med min kusin hallå liksom det är sjukt.
Lillen har vart ur grinig nu på kvälls kvisten också sen han vaknade.
Men varmt och skönt i solen också har det varit i dag även om jag på nått vis tyckt att vi borde åkt till högholmen här i dag.

Av anonym anonym - 26 juli 2016 00:00

hejsan och hallå

lika varmt i dag som igår måste jag säga men lite mer kvarare är det i dag och runt 27-28 grader

varmt är det också.

jag pappsen tog ner lilleman till sjön passade på när det var barn i lillemans ålder och sen också var det lite äldre barn också båda gångerna.

sen mammsen har haft problem med sin hosta som pågått nu ett par dagar här också så att hon har haft svårt att andas  pga hostan 2 gånger också.

skulle till läkaren i morgon.

finns också så många andra tankar också som snurrar i huvudet på mig också så det inte går att

beskriva alls helt är ärligt närmare tvärtom som sagt om saker och personer tankar mm.

om vad det är man kan se fram mot och inte.

har ingen med en person att göra.

 

 

 

 

 


Av anonym anonym - 25 juli 2016 21:49

Hejsan och hallå!
Vakande av att jag frös och sen av nån konstigt dröm också.
I dag har det vart rena sommar värmen så att man nästan höll på att tuppa av kändes det som i allafall för mig som är fortfarande , är smått över viktig.
Följde med lilleman och päronen ner till stranden där han bada med mammsen en stund.
Träffade på den här äckliga strandsnoken som finns där ?? sa genast fyfan hatar ormar som sagt.
Sen blev det till butiken och handla hem saker .'
Så man kan äta nu med eget igen också så den här förvaltaren kan bara hålla käft än att klaga.
Men på efter middagen blev det runt 30 grader varmt klarblå himmel och sol exakt hela dagen också.
Bastu på kvällen blev det men ej lång varig som sagt pga värmen.

Av anonym anonym - 24 juli 2016 21:18

hejsan och hallå

 

mammsen väckte mig med att skrämma mig utom ordentligt min bäckar klocka hann inte äns sätta i gång eller så hon skrämde mig utan knacka på dörren.

men varmt och fuktigt har det vart hela dagenvi dag också 🙂  Lilleman har vart på bra humör också hela dagen .

pappsen funderade på man skulle ta med honom till  bad stranden men var inte riktigt läge på det sättet med vädret.

har en kompis som ska komma hit som ska boka i mitten av veckan också.

sen den 14/8 ska min farbror ha ett gemensamt kalas med sina döttrar som fyller 40 och 45

blir trevligt att gå på träffa kusiner mm.

sen på kvällen  tog jag bastubad hade köpte en dusch hårbortagningsmedel veet tänkte prova den här nya varianten av produkt under armarna mm.

Av anonym anonym - 24 juli 2016 10:54

hejsan och hallå!

 

vet att jag har varit borta 2  dagar har inte riktigt haft nån energi att skriva plus senare och mest jobbiga är nog att jag har fått en besatt beundrare helt ärligt .

jag tror ju inte direkt på kärlek i första ögon kastet helt ärligt  det låter ganska vansinnigt i mina

ögon helt ärligt .

men påstår är kär i mig och planera rena fram tiden med mig det ena till det andra och inte äns fråga om jag har känslor för honom är det nån av mina läsare som har varit med om detta? Och ändå så försöker / gör är att säga i från?

och det här lan pågå alltså dag ut och dag in och fattar inte hur människan orkar hålla på 😮😬.

är väl det som kallas olyckligt kär antar jag att det är antar jag.

för min del har jag aldrig varit med om detta själv att vara olyckligt kär jag har alltid vart lyckligt kär som sagt så.

just nu sover lillen så ska strax skala potatis och morötter för att laga mat till honom som min mamms gjort i nästan 1 år.

kommet in senare.puss på er

Av anonym anonym - 21 juli 2016 20:54

Hejsan och hallå
Vakna vid 10:00 och domna framför datorn i natt när jag skulle kolla på film.
I dag fick jag världens utskällning från min dejt om saker på IG och om sonens gudmor brukar tycka han är lite skum .
En promenad med papps och son till tampaja gården.
Mulet/kvavt har det vart i dag.

Av anonym anonym - 20 juli 2016 21:46

Hejsan och hallå
I dag så kom pappsen hit så vi blev kvar vid huset jag och lilleman stannade kvar för han somnade och vaknade när dom tillbaka.
Annars lugn dag med en syster som hade lova ut våran lägenhet till sin halv bror i Åbo som skulle till Legoland med sin familj .
Så det blev en massa om det ena till det andra kan man nog säga och att jag skulle neka min syster att träffa mig som aldrig skulle falla mig in att göra för den också .
Och lägenheten blev utlovad bakom ryggen av päronen dessutom.
Annars bra och lugn här i Finland och bara längtar nu efter att min kompis kommer hit som snart skulle göra också så klart ?.
Lekt med sonen och bada bastu också har jag.
Och sen har jag en kille runt halsen som tror att vi är i ett förhållande redan skämt ut sig på många sätt kan man nog allt säga på fb bland mina bekanta också mm.
Stackarn bara eftersom jag inte är intresserad av honom på samma sätt .

Av anonym anonym - 18 juli 2016 21:26

Hejsan och hallå
Kom upp vid 09:30 i dag hade haft ett anfall i natt ?.
Vi gjorde upp i går att åka till nummela i dag där mammsen hade lite ärenden och för min del var/är att handla så var bara att vänta till kl hade slagit 14:00 alltså 13:00 svensk tid sen kunde man åka.
Men lillen har i dag vart kramig och gosig till mig pussar och kramar mm som han nu har blivit och känner mer och mer ett starkt band nu mellan mig och lilleman.
Så nu i kväll blev det bastu tvätta håret köpte veet hårborttagning créme för att se om det verkligen stämmer också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards