Direktlänk till inlägg 29 augusti 2016

Silja serenade och trodde att gos skulle bli glad enkom för honom!

Av anonym anonym - 29 augusti 2016 23:08

Är nu på silja serenade ! Som jag skrev då på dagen att det skulle bli skönt att få komma hem .
Till gosen som jag ser fram mot att göra till 100% också efter lite tjat på mammsen annars hade man fått vänta mellan 13-17 september som jag inte stog ut med .
Men blev lovad en vecka och sluta med lite fight och tjafs.
Som var för att jag ville hem till gos och starta ett liv med gos och pussla ihop mitt liv också.?
Så eftersom min Mamms var orolig för åskvädret från Sverige skulle komma så åkte vi en dag tidigare i stället
För mammsens del för åskan som skulle börja 21-00:00 .
Och för men del var det för gos och hans skull.????
Även från massa otrevliga sms igår som jag fick som jag sa på skarpen till slut också med också.?
Som dagen där på bad om ursäkt för och insåg vissa saker inom detta som jag blev 100% glad över också.????
Fick gulliga medd på dagen etc etc också.
Och så fort man klev ombord på serenade så kom lika otrevliga medd igen som att jag gjorde för att bara vara ute intima saker och andra saker som aldrig skulle falla mig in och aldrig varit intresserad eller av att vara eller det passar inte mig.
Varför jag klev ombord på serenade har med att få komma hem till gosen tänkte till och med köpa något godis men tappade lusten till det när det kom otrevliga medd ingen ?.
Är fan mig ingen bitch eller något åt det hållet jag tar båten för att komma hem och mitt sätt att få komma hem på angående regjulärt bara ha trevligt lyssna på musik husbandet kolla på showerna uppträdanden /familjeshowen/midnightshow .
Men inget intimt blir bara äcklad av tanke att det finns såna som är bara ute efter detta och inget mer det äcklar mig närmare.
Gos är väldigt beskyddande som jag tycker är väldigt gulligt samtidigt och omtänksamt i mina ögon ????.
Och tycker det är både kanon och toppen.
Men visst man blir ju sårad/ledsen arg när man plötsligt får meddelande som man bara blir ett ända stort fråge tecken och vägrar att svara när man frågar och säger allting är mitt fel så då blir jag och fundersam eftersom jag inte har gjort något mot gos ??????.?
I bland kan man inte svara på en gång eller hör det har ju inget med att göra att man igonerade för det har aldrig vart.
Antingen har jag ju haft med min älskade son att göra och inte haft nallen med.
Eller här ombord på färjan så kollar på någon show hög musik också.
Så får man skit för det stället.
Är det mitt fel att jag har en underbar son på 1 år?
Är det mitt fel att musikaler/shower har hög musik ?
Och får höra det av den man älskar till 100% att det är mitt fel som det absolut inte det vet ju alla som känner vare sig min familj/släkt/vänner.?
Visst gosen är viktigt för mig till 100% men då ska man ju inte behandla den man älskar på detta sätt med höga krav aggressioner som går ut över mig som han älskar mycket sårande.
Och det som gör mig ledsen sårad är ju att allt går ut över mig ??.
Jag har ju vart med om sånt här tidigare men trodde han skulle bli glad av att man kom hem mitt ??????.
Men dags att ta itu med sina bekymmer det önskar jag att gos gjorde än att sårad mig och sonen.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards