Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av anonym anonym - 11 oktober 2016 23:17

Hejsan o hallå!
Nu dom här sista veckorna har jag haft ett anfall i veckan vet ej varför men ska nu ändra på lite saker i fall om det hjälper som sagt.
Men hade ett anfall nu på morgon natten var ett ganska kraftigt också för den delen.
Kom upp vid halv nio i dag eller sov till halv nio.
Hade i dag mitt möte med min förvaltare angående om vikt nedgång som hade tyckt att jag inte hade fått det ut av på träningen med pt och sa eller gav som förslag att ska ta hjälp av en dietist plus pt och se sen träffa min pt och berätta om att jag ska komma till mitt mål.
Så ska nu ta reda på nån vårdcentral och prata med dom.
Och hade med min kompis på mötet också så han är ju ett bevis samtidigt på vad man har prata om och inte prata om.
I fall om min förvaltare säger något som inte stämmer.
Men annars bara vart hemma hela dagen har dammsugit inte helt klar så blir lite små saker att göra.
Ta en promenad på dagen och sen på kvällen är det zumba hoppas man klarar av passet nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards