Alla inlägg den 9 april 2016

Av anonym anonym - 9 april 2016 22:47

hejsan och hallå!

hade ett EP anfall i natt men som jag förstått det var ganska lindrigt också 

som tur var så.

men min klocka ringde en aning för tidigt också tyckte jag 

men men sen var det ju en som kom inspringandes in till mig också 

som bara skulle riva ner saker från min stol som står brev sängen också så klar

men visst nyfikna är dom små liven också så klart.

vacker väder äntligen och bara hålla tummar och tår på att det nu

också håller sig också nu.

har haft ganska mycket om tankar och om sommar villan om hur jag ska göra med detta

jag fick i dag en utskällning att man får hur ego man är också .

som jag absolut inte ör jag har ju rätt också till att ha egentid för mig också 

men tanken är att ja kommer på lör dagen i nästa vecka.😍

för 180 kr är ju ingen katastroff summa tycker jag eller så om det finns

med denna summa så åker jag och kommer kunna det också för den delen.

har i dag också vart gans trött också nästan somnat ungefär en stund på dagen

ockdå då klart också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards