Direktlänk till inlägg 28 april 2017

Vad jag blir irriterad!

Av anonym anonym - 28 april 2017 22:45

Vet inte hur jag ska göra men kommer till detta senare i inlägget.

en lugn morgon tyckte jag för en gång skull angående mitt lilla ❤️.

och kom o väg med till förskolan också .

hade en ganska extrem träningscvärk så jag fundera vad jag skulle hitta på för att dämpa denna.

så det blev min långa promenad runt riddarfjärden via Karlberg hornbergstrand också.

hann käka mellanmål också som tur var innan man hämtade sitt ❤️.

men på kvälls kvisten kände jag mig tveksam eftersom jag inte riktigt tillhör denna kategori på det sättet.

skulle ha en dejt gjorde upp att ta en fika med för några dagar sen som plötsligt bestämde sig för att vi skulle gå ut .

kände ganska snabbt att denna dejt är ute efter nånting annat än att bara ses lära känna varandra över en fika också .

och det är att sätta sig på någon krog och dricka 😡 Och prata men jag är ju inte riktigt den tjejen som dricker och sen hem till sina päron och alkohol påverkad och ha en 2 årig som inte ska behövase en bakfull mamma och plus inte alls må bra.

som bara dricker en gång i månaden ungefär och då på en kryssning.

för mig är en dejt träffas ta någon kaffe babbla lite under nån timme på dagen och sen får man se vad som händer där ut över men aldrig blanda in alkohol .

specillt med en som har barn på 2 år.😡

under dag tid.🙂

Haft underbart väder precis hela dagen ocg handla varmt också har det vart.

å

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards