Alla inlägg den 8 januari 2017

Av anonym anonym - 8 januari 2017 00:27

Hej
Det blev kaoset för mig i dag och på 2 sätt också samtidigt.
Först det här med denna kompis som ska med på kryssen.
Som jag är ganska tveksam över också så klart.
Fortfarande också för den delen också aldrig sett mina ep anfall om jag skulle få ett sånt.
Och att åka med kompisen är ganska nytt för mig också.
Men var till Fridhemsplan en stund gick i butiker också, såg ett läpppenna med underbar färg också hade den som jag vill ha perisko färgad skulle jag säga.
Sen blev det en fika också men viktig och äta lunch nu mera.
Jag glömde meddela om att jag skulle träffa min kompis också så fick en rejäl utskällning av henne ? .
Sen ringde min älskade syster också frågade om pengar och panik med tanke på mig kryssning och behöver pengar till den som jag planerat.
Så var väl inte så direkt glad precis och hoppas verkligen nu att jag får tillbaka dom i veckan.
Plus ska nu växla mina spanska euron också.
Till kompis kryssningen också.
Men i morgon ska jag bara umgås med mitt lilla ?? och ha med honom exakt över allt också efter att ha fråga efter ha fråga efter mig så mycket och saknat mig.
Har lite ångest för att åka denna kryss eftersom den är 40 Tim.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards