Alla inlägg den 19 mars 2017

Av anonym anonym - 19 mars 2017 22:30

sov till halv nio i dag käkade frukost sen runt tio klädde på mig och gick ut med lilleman i parken . 

Underbart väder varmt och skönt  höll jag på att säga hihi.

men det var varmt i solen ☀️☀️☀️ Det skulle allt vara i allafall men i skuggan var det ganska kyligt som sagt.

 

Träningsvärk i rumpan måste jag allt ta och säga att jag har  så då gjorde passet bättre av sig igår i allafall men kände att jag vågade ta i mera denna gång sen sist när man ännu hade ont i foten också till och med.

nästa träning blir nu då på tisdag då i så fall efter kvart samtalet på förskolan.

i morgon blir det tandläkare igen 😱  Men känns bra ändå med detta uppehåll som jag har haft .

men men tillbaka till denna dag var ute med lillen ungefär en timme totalt var jag men hann hem precis innan man börja frysa.

så kom en bekant till oss över också och hälsade på oss bor i Tyskland men när han har möjlighet.

handla med systersonen och sen hem så då hade lilleman vaknat och blev blyg för systersonen och bara klanra sig fast men det går över i allafall.

annats lugn hemma kväll har det vart här såg sista avsnittet på innan vi dör som var en grymt bra serie måste jag säga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards