Direktlänk till inlägg 1 april 2018

hemma Dag!!!

Av anonym anonym - 1 april 2018 23:45

i dag första april och en dag som knappt vet vad man ska tro på om det är typ 1 april skämt eller inte .

men morgonen började ok .

till älsklingen började som på båten började gråta och helt ärligt vet jag helt ärligt inte vet jag ska tycka och tänka ska ej gå in på varför här eftersom det är fel men känns lite som att han lägger skulden på mig för detta.

ska ta o fråga lite råd av sonens gudmor när jag har möjlighet för så här kan jag inte hade det både för mig och miTT lilla ❤️ Skull som sagt.

men annars prata med förra sambons kompis som jag tog med på kryssning då i december och verkar vilja göra en ny nu med mig kändes väldigt smickrande måste jag säga trodde jag aldrig faktisk men dock vet jag ej om älsklingen kommer komma med på denna eftersom han sa något om att han var lite osäker på detta.

men har man mig dom tjej så får man också räkna med detta med kryssningar eftersom det är den del av mig.

annars har dagen vart en film dag i dag i allafall som påsken brukar vara också för den delen.

och syrran ringde i dag skulle ha min farbrors mobil som till slut gjorde att jag tog kontakt med min kusin alltså min farbrors son med andra ord.

sen prata med mammsen 2 gånger också har som är trött på detta med syrrans krig häng och sen också att hon har börja dricka igen med andra ord att hon inte dock mår bra igen. 😐

det märks bra i allafall att det dock inte gör över huvudtaget att hon ej gör.

när jag frågade min kusin om han visste vad syrran höll på med så kunde ej han eller svara på detta .

men få prata med mitt lilla ❤️ Har jag fått och den saknad han har efter mig också .

ska fixa hans påskägg på tisdag och om jag får svar något svar av kompisen så kommer jag boka båtbiljetter får se vilket datum det blir dock inte så här nära mitt lilla ❤️ Teneriffa resa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards