Direktlänk till inlägg 29 januari 2019

Sthlm dag 8. I dag fyller mitt lilla troll år!

Av anonym anonym - 29 januari 2019 23:30

halloj på er!

hade ett Anfall denna natt hade glömt ta min medecin igår kväll inte bra alls.

men vaknade runt halv nio tiden i morse 😊 denna gång var det min mamma som sen bara var och tvär ungefär.som typ har vart grinig hela morgonen/förmiddagen också klagomål mot mig också angående om EP anfallet också.

men men sen på morgon kvisten så fick mitt Milla ❤️ Lite presenter av mig och f. E också kommer han att få också men bad f.e också men då ska det allt vara på lördagen som jag bestämde att mitt lilla ❤️ Kalas och sen skulle ha sin födelsedagskalas också o avvaktar nu dom som ska komma också.👍

annars har det blivit att man har sett mr bean Nicke nyfiken och sen också tecknat som hette något med spokkie har jag för mig det hette.

sen fått sms från min tandläkare så ska ringa o boka en juste klocktid också.😊😊

så bara avvakta och se när dom höra av sig via telefon tog alternativ två med att dom skulle ringa upp mig också så klart.

annars en lugn dag på Sina sätt och på dåliga sätt sina så klart.

och sen kom min kompis hit en stund efter jobbet också så klart lekte lite med  mitt lilla ❤️.

och den också tog vi en promenad jag och min kompis också och promenad till butiken på hem vägen också där jag valde en sallad Med mineral vatten till .

och efter middagen så blev det att baka ett tårtbotten som sen visade sig vara ett recept på muffins.

så tog kontakt med sonens gudmor om lite tips för såna här spöken till kaffet .

men det ska bli bra det här i allafall.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Av anonym anonym - Fredag 10 maj 23:03

Sovit gott och vakande och minis väckte mig. En lung dag i dag har det vart också här hemma . Strålande sol men lite små kyligt var det också men solen varm. Men tog det lugnt och la i tvätten också större sonen var hemma också minis på förskola...

Av anonym anonym - Torsdag 9 maj 23:53

Sovit gott vakande 06:21 för minis skulle ha ersättning. Men somnade om men kom upp runt 08:30 och vi alla låg och drog oss. Sen mulet hela dagen också till och med gjorde det. Vi var i dag till normal också dock enkom bara för det jag skulle. E...

Av anonym anonym - Onsdag 8 maj 22:34


Sovit gott precis som jag och minis smått varmt i soc rummet också var det också . Minis var lätt att få till förskolan också till och med men var mer orolig när han skulle hämtas . I dag blev det allt lungt här hemma less på den här swiffwern m...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards