Direktlänk till inlägg 9 januari 2019

Tenneriffa dag 25. Vi fick ny lägenhet

Av anonym anonym - 9 januari 2019 23:06

Jag sov rätt bra i natt trots allt oväsen vi hade utan för rummet.
Så mammsen gick ner till receptionen och undersökte saken om det fanns en ny lägenhet till oss som det visade sig att det gjorde också till och med var den här super snygga killen som var i receptionen också.
Så dagen började med att vi bytte lägenhet och sen hade vi tur att det var rummet mitt emot som vi fick också så man behövde inte hålla på med hissar och packande på samma sätt som när vi kom från hemma lägenheten som vi kallar den.
Så vi blev super nöjda med denna nya och mitt lilla hjärta var väldigt ivrig också så klart så hjälpte mig att flytta över sakerna.
Lämna tillbaka nycklarna när vi var klara med denna flytt.
Kollade runt på hotellet lite och hittade uteplatsen för barn som var jätte fin också måste jag säga att det var.
Sen åt vi lunch och sen gick ut och köpte en sax och såna Små saker.
Ut på stranden en stund som var lite vemodigt måste jag allt ta och säga att det var när man såg balkongen.
Men sen på kvällen blev det en dusch och sen färglägga i min anti stress bok .
Orkade inte ringa kompisen i dag eller kände jag ville vara lite i fred i dag och umgås med mammsen och lilla hjärtat .

Nya utsikten från nya lägenheten

Så såg lekplatsen ut för barnen väldigt fin och mitt lilla troll älskade denna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 13 maj 23:11

Sov gott hade svårt somna och svårt att förklara hur. Typ mardröms aktigt också enligt mig man vakna upp i från en mardröm ungefär så om man tänker på det viset. I dag så började dagen med att minis person 1 vakna sen där på jag sen gubben han had...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Av anonym anonym - Fredag 10 maj 23:03

Sovit gott och vakande och minis väckte mig. En lung dag i dag har det vart också här hemma . Strålande sol men lite små kyligt var det också men solen varm. Men tog det lugnt och la i tvätten också större sonen var hemma också minis på förskola...

Av anonym anonym - Torsdag 9 maj 23:53

Sovit gott vakande 06:21 för minis skulle ha ersättning. Men somnade om men kom upp runt 08:30 och vi alla låg och drog oss. Sen mulet hela dagen också till och med gjorde det. Vi var i dag till normal också dock enkom bara för det jag skulle. E...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards