Alla inlägg den 18 februari 2019

Av anonym anonym - 18 februari 2019 23:45

i dag är det två saker som var på min lista  träffa  nya förskole fröken till min lilla ❤️ Grupp och det andra var då att jag skulle till tandläkaren trots halv förkyld men mår mycket bättre nu.

mitt lilla ❤️ Var lite fundersam man kände att han inte riktigt ville gå till förskolan i dag eller.

väldigt spännd också var han nervös också så klart.

men fick dit honom i allafall fick ge lite pussar och kramar också som hans kanin också fick av en annan där på förskolan  av fröknarna på den äldre av delningen.

men hann hem bestämde mig för att ta en sista kaffe innan man drog mot tandläkaren  .

det var lite jobbigt att gå i backen sa till mammsen att jag skulle gå lite tidigare skulle fylla på mitt åk kort.

och sen upp Till Mariebergs gatan var helt slut körd när buss 4 kom nästan på en gång när jag kom d busshåll platsen också .

men det gick snabbt och hyfsat och sen behövde jag inte vänta när jag kom  hann typ logga in mig och sen i vänt i vänterummet inte alls  så på det var tur i allafall.🙂

men gick bra inte lika jobbigt denna gång eller gjorde inte lika ont som sist eller.

bq

 

 


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards