Alla inlägg den 2 juli 2019

Av anonym anonym - 2 juli 2019 23:45

halloj sov okey i natt och på bra humöroch hölö mig för en gång skull vaken också eftersom jag skulle på zumba i dag förhoppningsvis.

kollade på den messenger appen som jag och c.s har kontakt på men ingenting bestämde mig för han har chansen på sig till att höra av sig tills i morgon så det blir intressant och se om han gör det eller inte.

men gjorde mig i ordning och gick i väg och dugg regnade gjorde det också så klart.

och det var ganska kyligt också för den delen måste jag säga så där gick man med t tröja till  gymmet.

och m var där så vi pratade en liten stund också  frågade hur det gick med vänte listan på zumban.

men det såg väldigt bra ut för mig också som tur var så tog och cyklade en timme ungefär hämtade biljetten till klassen också.

och innan passet började så fick jag reda på att han ska sluta på högtorget om ett par veckor också trodde att jag skulle dö när han nämnde och sen så sa han vilka 2 gymmanläggningar han flyttade till och jag kollade upp detta  och verkade inte vara så krångligt som det låter när jag tittade på tvärbanan.

senare på kvällen kom h.l hit som nu skulle vara här under natten och berättade för henne om  instruktörens byte till annat gym som visade sig att hon har eller hade sitt gamla jobb där så hon visste direlt vad jag pratade om så det kändes bra också  och hon sa att det ända du behöver göra är att åka till slut stationen kanske 10 min gång av stånd.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards