Direktlänk till inlägg 16 augusti 2020

första dagen i finland.

Av anonym anonym - 16 augusti 2020 21:58

var grymt trött i morse och mitt älskade troll väckte mig också .
men vi håller på distans mellan oss förtillfället eftersom jag också var på gotlands kryssningen innan.
plus att jag fick reda på att man ska munskydd i tåget också.
som jag själv klart hade glömmt men var i närheten av mig på tåget så, en timme försenat blev det också som sagt pga räls arbete.
var lite jobbigt men men vad mer kan man säga om man säger så.
men sov riktigt gott i natt gjorde och tungt också.
så har bara vart en lugn dag 30 graders värme också skönt älskar sol och värme.
sen ner till stranden där nån mamma med sina ugnar nån kompis till dom var.
väldigt ego brydde sig inte om att lill trollet var där snurrade bara runt som yrväder brydde sif om ingenting alls det märkte man.
grannarna som kom dit undra samma sak vilka dom är o om dom bodde här mm.
maila med silja lite angående om poängen som jag har och om hytter mm.
eftersom jag vill göra en härnösand kryssning som sagt.
på min födelsedag eller några dagar efter .
bada bastu i kväll också har jag riktigt skönt också.

här är redskapen som jag använder när jag ska ta ved.
efter sista upplevelsen när jag o syster höll på och så träffade jag på en orm som lagt sig där och sen 10 min efter det var det systersonens tur med om samma sak men en hugg orm var det tror det var en snok jag såg och hur mamma kom stormandes till oss med lill trollet i famnen o undra vad som hade hänt.
han var nästan 1 år då.
så nu är detta mitt redskap att peta ved med man har inget annat val precis om man är orm rädd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards