Direktlänk till inlägg 10 december 2020

gradivitets hormonerna är i gång

Av anonym anonym - 10 december 2020 01:10

efter lämna lilltrollet så valde jag mig för att vila en stund inte sova men bara vila klappa på magen/bebisen en stund och lyssna på musik en stund och små sjunga lite för den lilla minisen.
var och drack vatten kom in till sov rummet och skulle lägga mig så började smått få lite huvidvärk och några sekunder var det bara att springa till toaletten fixa till håret och till slut så hände det som jag hade. vänta på det var att kräkas så hoppas verkligen nu att jag slipper kräkas flera gånger annars så har jag mått fint och inga problem förutom små illamående till och från.
men nu blir det grönsaker och frukt fullkornsprodukter också som sagt men sköjlde munnen ordenligt och ansiktet .
ordentligt tur detta hände innan mamma kom från butiken så kräktes c:a 5 min innan hon dök upp..
så dök älsklingens julklapp upp i dag också skönt plus snabbt smidigt eftersom jag ville ha innan jul plus tanke på coronan också grymt fina kalsonger var det som jag fick hem .
lägger ut bild på det också .
men vill man ha adressen så får skriva i kommentars fältet eftersom det är inger sammarbete med dom o vill ej skylta på det sättet eller.
men sen powerwalk med min barndomsvän en skön promenad var det o helt slit efter också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards