Direktlänk till inlägg 14 december 2020

en go helg i dag berättade vi om gradiviteten för älsklingens pappa

Av anonym anonym - 14 december 2020 00:36

hämtade älsklingens båt motor och sen blev det rensa ur bilen och jag har fundera på det här med vagnen och dock tagit mitt beslut att jag vill ha en min drömm vagn som är bugaboo donkey mono kunna ha skötväskan i sido korgen är dinglandes plus att jag redan har lite till behör också som jag gärna vill använda kunna använda igen.
ingen fel på brio vagnen men litar inte på den.
orsaker:
1. ingen säkerhet på styret brion
bugaboon har det redan klart
2. bromsen på brio vagnen på höger
bugaboon vänster eftersom jag är vänster hänt och användt vänster fot mer o bekväm med detta.
3. 2 olika ligg/sitt delar på brion som påminde mig om lilltrollets 1 vagn som togs med till finland pga av det var krångligt.
bugaboon byter man bara på ramen detta.
4. ingen bra sufflett på brion med myggnät vid liggdelen.
bugaboon har 2 olika en vinter en sommar som jag tyckte var enklare.
5. mindre förvaringskorg på brion med samma variant som på lilltrollets 1 vagn som jag avskydde eftersom det var nät.
bugaboon mer säkrare en extra ficka på förvaringen plus den vagn jag vill ha har sidokorg slippa korg när man handlar det gillade jag.
6. på brion har handtaget böjbart styre i 2 el 3 lägen som jag inte gillar eller mina armleder gjorde hade ont efteråt i stället varje gång man var ute.
bugaboon har inget sånt bara justerbart utan fick ont .
7. brion måste man ha sköt väskan på styret
och dinglandes ingen mugghållare
bugaboon har hållare för det och plus har mugghållare.
8. brion är bättre för längre personer
men en som jag 165 så är det för högt bugaboo har ändå justerbart plus mer tillbehör till vagnen också.
plus att jag älskar bugaboon också vart super nöjd med den tidigare lätt att köra också.
plus att jag är väldigt kräsen av mig på saker också och speciellt detta också med bebis/förälderns säkerhet är jag vet själv som har halkat en gång med lilltrollet i vagnen var rena turen att man hade detta annars rullar ut på gatan o inte haft ett lilltroll i dag.
tyvärr är nog som man lätt glömmer och inget jag accepterar eller.
vill inte mitt barn ska fara illa ut eller och detta har ej brion.
så jag har bestämmt mig nu för denna bugaboo donkey som har detta allt enligt jag är ute efter och smidigare vagn för oss kortare personer.
plus sagt detta till fjanten till förvaltare också att jag vill ha en bugaboo donkey begagnad typ åkpåse vinter/vårt suffletter om det är fel färg köpa själv begagnat.
eftersom det inte är samma pris nivå som vagnen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards