Alla inlägg den 17 juni 2020

Av anonym anonym - 17 juni 2020 23:48

lillen väckte mig i morse hade nån konstig drömm.
som gjorde att jag insåg att jag vill inte åka vill inte vara itan min son en hel månad det kan inte jag acceptera pga av H.
jag är inte glad med tanke på att hon skickade sms till min mamms och hota med att säga upp sig om jag inte typ är hemma en månad, är inte ett dugg glad över detta.
jag skulle ha sett det som en semester i stället jag skulle alldrig kunna hota hade närmare försökt något positivt i stället än att sitta och gnälla i stället o ställa ultimarum.
som exempel så hade jag tänkt att åka tillbaks efter vart hos tanläkaren träffa 2-3 kompisar och ett par dagar hemma inte att bli tvingad att stanna en hel jävla månad.
men h att jag inte rätt att träffa min son tyckte om henne men har nu bevisat vad hon allt går för och bevisa vilket kontroll behov hon har.
är inte emot henne men hennes kontroll behov .
exempel vad händer om mamma skulle plötsligt bli dålig o behöver min hjälp eller om det händer nått annat som gör att jag blir tvungen att åka så hur dum i huvudet får man bli egentligen plus tro att systerson ska komma o jobba igen.
annars blev det tur till nummela också och handla .
och sen till veikkola och handla saker glömde några saker till glassen.
lugn kväll förutom att nu hände det igen olycka nr 2 så nu har man inga byxor alls pga denna olycks händelse.
inte kul alls kul pinsammt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards