Alla inlägg under juli 2020

Av anonym anonym - 31 juli 2020 22:31

jag är glad att jag stannade längre och var något jag behövde och mådde bra av också.
var väldigt avslappnat har bada bastu varje kväll.
och har verkligen gjort mig gott har plockat svamp med lill trollet 2 eller 3 gånger åker nu på måndag i stället sen 2 veckor hemma och sen tillbaks 2 veckor.
har vart till nummela 2 gånger också.
i dag en lung dag fick mens i går så tur att man har skydd här har 2 oöppnade förpackning plus tamponger för bastubad också som sagt.
sen hörde mitt ex av sig han som ålderskränkte mamma o fick min manager att säga upp sig konflikt rädd också men slängde bara mailet har ingen orsak att bli upprörd eller skrikig när man kommit över aset.
och ska berätta vem den här m.k är eftersom jag bestämde mig bryta kontakten.
det var en på båten som tog kontakt med mig på instagram på båten till åbo , som påstog sig vara andreas lundstedt från alcazar.
och kontot han påstog skrev i från var ett privat .
men hade mina aningar och misstankar samtidigt.
bad mig om naken bilder och knappast att nån skulle vilja ha naken bilder på en om man dras till män med tanke på han är bög.
och sen också att påstog älskade mig och ville gifta sig med mig.
insåg snabbt att kontot var fake var in på instagram men då var det kontot borttaget som sagt.
så fattade på en och blockerade fake kontot på hangout.
snacka om sjukt hade misstankar också men tanke på bilder giftemål mm.
får se vad som händer i morgon vet ej.

gårdagens bilder

så var vädret igår här.

Av anonym anonym - 29 juli 2020 10:06

tråkigt väder i dag när mitt lilla troll kom och väckte mig.
vi bestämde oss att åka in till rusta i dag mamma ville ha lite saker där i från och såg den här kabin väskan som jag blev helt kär i.
handla på lidl sen också köpte lunch.
sen tillbaks hem också hade fått något udda mail från rebecka som vikade för bossen som har hand om hästarna till natt jouren som jag har.
och när jag fick höra ordet vikarie fick jag direkt panik eftersom jag vägrar ha okända människor och vem vad dom gör när man sover eller har anfall så nej tack.
då ska det allt vara ett möte som det var med dom andra tjejerna innan dom börja .
eftersom jag har svårt att lite på folk som jag inte känner.
så bestämmde mig inte bara för lillens skull utan min skull också att stanna kvar eftersom det var så jobbigt sist att åka här i från hur jag stog på däcket på galaxy och börja grina och sen bara saknat lillen varje dag.
märkt 2 dagar borta går inte men inte längre.
på kvällen bastu bad denna gång själv och sen somnade jag väldigt förvånansvärt tidigt.

Av anonym anonym - 27 juli 2020 21:17

ett 5 minuters anfall i natt hade jag .
i dag vaknade jag av mitt lilla troll stog och tjata på mig när man sa att jag är seg så blev skrutten lite arg o sa du ska inte alls va långsam.
men gick ordna frukost tittade en stund på pappa kapsyl nått avsnitt som hette melodinosaurie festivalen var ett roligt avsnitt det var det.
annars bara tagit lungt lekt med lillen plocka blåbär ner till stranden och för att bada.
sen innan middagen spelade boll med lillen jag lyckades skjuta bollen rakt in i granen första gången var det enklare att få ner den och andra gången med kratta.
middag sen bada bastu gjorde jag och lillen .
är stolt över det lilla.
sen får man väl se vad som händer i morgon förutom packa ihop på kvällen har verkligen ingen större lust att åka hem helt ärligt.
känns så fel mot lilleman.

i dag var det 29 grader varmt.

så högt kom den här bollen när spelade boll.

min andra skörd på gurka.

Av anonym anonym - 26 juli 2020 21:38

gör en kombo här nu eftersom jag har infe hann skriva.
men både i dag och i går var vi ute i skogen jag och min son han lekte med kvistar o stenar frågade vad det var för svamp mm.
men riktiga mysiga dagar har det allt varit.

Av anonym anonym - 24 juli 2020 22:36

sov till och från i natt sov en halv timme sen vakna jag sov en halv timme till var wc nödig.
en liten sov stund fick jag .
sen 2 klunkar kaffe och en halv rågkuse, sen stack i väg till och slrkrev till mig den här prats glada typen jag träffa 2 dagar sen att vi är för olika o kände mig pressad.
och behövde inte hämta mig eller o skjutsa mig.
på båten kom jag på att jag hade låst över låset så städaren skulle inte kommit in.
plus var redan på båten som lossa från värtan.
käkade frukost gjorde mig i ordning också ringde mammsen.
berättade detta vad som hade hänt också.
vid mariehamn så hände nånting jag inte var beredd på helt ärligt.
och kommer inte ge ut riktiga namnet på personen eller efternamn för allas skulle sån kan kalla denna person för m.k jobbar som skådespelare musiker artist mm.
en ganska känd person med andra ord .
bjöd in mig som vän på insta och som slutade med att vi pratade från 13:30 - 18:00 ( finsk tid)
väldigt chockad ett tag men till slut sen började lugna ner sig med var en aning skakis.
måste koppla ihop med någon annan måste vara så men trevligt samtal var det.
vill träffas live när man känner varandra bättre också.?
kom som en chock i allafall .
men annars gick min resa bra till finland.
och i villan nu.

väldigt tom terminal kom för tidigt men ändå skönt.

trist det som hände birka även om jag inte är ett fan av dom.

Av anonym anonym - 23 juli 2020 12:10

hann inte skriva i går när jag hade lagt var så trött så jag somnade efter en stund.
sen vaknade av wc kris.
i går var jag på en fika med 3,stycken från facebook en kille och 2 tjejer så vi var 3 tjejer.
men vad som var jobbigt det var min socialfobi som sagt.
och den kill kompisen vet jag inte änns hur jag har fått kontakt med påstått att vi lärt känna varandra via kryssning tappa kontakten sen nu hittade mig på fb.
men har inte ett ända minne från denna människa så förstår ej hur det gått ihop eller går ihop.
han måste ha sett från något annat sammanhang eller och sen kännt igen mig.
men visst jag hade trevligt men hade så himmla jobbigt kände mig instängd och obekväm fick lite svindel också.
det som är jobbigt med socialfobi det är att man förknippar den med blyghet och det stör mig utomordentligt också för blyg är jag absolut inte det är min socialfobi.
är jag på båten är det inget problem om npn kommer fram o börjar prata med mig vare sig några ord eller om det är ett par timmar.
gymmet inget problem eller om jag skulle ta mig ut på en dejt med nån inget problem bara när jag hamnar i en grupp som jag får.
men hade trevligt i allafall det hade jag.
visst han var trevlig också men började irritera mig när jag blev kallad för blyg hela tiden.
ska se vad jag hittar på nätet som jag kan lägga in hit så blir det lättare att förstå också vad jag pratar om.
dock kommer ta bort namn eller adresser om det finns på det ställerna so jag tycker är intressant o lätt att förstå.
sen hade vi en lastbils olycka här vid rondellen också en lastbil vars släp hade lossna från kroken antagligen dåligt dit satt.
så den olyckan pågick i 5 timmar ungefär.
läskigt tur var inga andra person bilar inblandade .

Av anonym anonym - 22 juli 2020 00:55

en hemma dag promenad köpa bröd och ost.
prata med daten en stund också.
och sen tog jag en promenad.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards