Direktlänk till inlägg 27 april 2021

skumma dagarsom gjort att jag inte orka skriva

Av anonym anonym - 27 april 2021 01:14

har sovit gott och bra dom här nätterna men vädret har allt vart skit tyvärr ett väldigt kombo av väder också.
ett avslut på fredag av den här bitchen som nu försöker kränka mig utom ordentligt efter det vidrigs samtalet med henne beklagar att jag säger så som jag annars alldrig gör men efter det här så känns det inte ok alls nånstans.
exempel att man ska låta sitt barn gråta säger bara inte en chans att det skulle fall mig in att göra och att det är min blivande sambo som ska sköta allt i stället och om bebisen får kolik då och måste läggas i vagnen en stund o ta en promenad runt kvarteret är det okey då att lämna mig som kan få anfall under tiden.
att t. w = förvaltaren bli hotad om hon inte får som hon vill känns som att det ligger en massa lögner bakom detta.
känner på mig det som sagt som sagt.
får se vad mer för krapp som kommer fram än detta.
fick prata i telefon med henne och det hon gjorde det var att såra så mycket o fick
mig att känna mig kränkt att jag inte vill säga ett ända ord mer till henne mer efter detta som sagt .
så började fredagen för mig och sen på lördag hade vi pojkvännen och jag en lång diskussion om detta också med morsan som hade fått höra att hon skyllde på mig om en massa saner som inte stämnde jag alls eller att jag skulle ha sagt som jag inte hade.
är väldigt upprörd över detta.
annars lugn helg har det vart som sagt och känt helt lugn för det mesta dels bebis lugnt .
har varit annars lugm helt.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards