Alla inlägg den 13 maj 2021

Av anonym anonym - 13 maj 2021 23:30

den här dagen har vart annat än skit helt ärligt.
som var vikarie över natten kan kalla henne för my ( heter nått annat egentligen)
hin gjorde mig väldigt upprörd och irriterad över det hela.
tror visst att man lämnar en person med ep sovandes.
hon började inspektera brev inkastet mm och sen hade mage att säga att jag ska kopiera nyckel till dom så behöver dom inte väcka mig när dom går.
dumhuvuden ursäkta helt jävla okunniga helt ärligt.
så detta har jag stört mig hela dagen på vart arg ena stunden och andra stunden lugn och andra ledsen igen pågick hela dagen så.
pratade med lilltrollet också på morgonen .
saknar honom mycket det gör jag som sagt.
älsklingen frågade hur läget var så berättade för honom gråten i halsen .
ångrar dock att gick ut sånt toppen väder var det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards