Alla inlägg den 19 juni 2022

Av anonym anonym - 19 juni 2022 23:46

Skulle gått på jazzen i dag men kände att jag inte ville när solen var framme & klar blå himmel var den också.
Så upp till Fridhemsplan fixade ärenden .
Jag tittade på kontot men allt var okey också så klart.
Sen köpte bananer sen ner till hornbergstrand och slappa .
Låg en väldig båt där också typ nån sorts hyra med personal ombord ungefär mm.
Så satt vi där ett tag i hammocken med nån skum text hade gärna lagt ut bild på det men kände att jag inte ville kanske nån som känt till så kanske nån anmälning pga det.

Sen på kvällen så då kom världens pådrag här
Med alla varianter av brandbilar 2 polis Bilar ambulanser misstänkt brand sambon var ut & chekade detta vad som har hänt.
Annars lung dag har det var i allafall förutom solbränna på axlarna som jag fick o dag.
Sen innan vi la oss så kollade vi på den här dokumtären om Estonia dom här 2 nya avsnitten som starta i dag.
Hann dock inte med planteringen som jag tänkte mig så får göra det i morgon när minis sover .
Sen gå till butiken köpa hem hårfärg & 2 nya planterings säckar.

Jobbiga solbrännan som kändes lite av på kvälls kvisten på armen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards