Alla inlägg den 7 maj 2024

Av anonym anonym - Tisdag 7 maj 23:15

Sovit gott minis med har han .
Han ville inte äta frukost trots att jag erbjöd honom de när vi klev upp men hopplös att få på kläderna i allafall .
Och när man skulle över gatan så då gick det bra efter som vi har en väg avstäng så används våran gata just motsatt håll och tvärtom ockdå.
Och så hade dom satt upp orange skyltar amgående att barn ska gå med vuxna och hålla i handen tills dom har gått över gatan .
Men sen hem och till butiken köpa med mat och sen 2 hudkrämer på 15 ml.
Tycker den ena håller längre än dem andra varianten.
Så tagit lungt be gubben att hjälpa mig att starta min Spotify premium varianten tycker om den ej med 10 minuters och eller gratis jag är så kräsen på detta vilt kunna lyssna utan belymmer.
Frukt sallad och somnade till med lillen med huvudet.
Efter att han skrämde mig eftersom dom har en glipa tvärs övergatan mittemot som minis sprang ut mellan ringde mamma och vad henne att komma tänk om hade sprungit ut på gatan o en bil kom och bli olycka.
Sen kom på kvällen eurovision semifinal del tyclte att Finland var en av dom bästa låtarna sen 2 till.

Ska köpa dessa 2 till sommaren och båda två.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards