Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

Gravid vecka 38+4, till bm ,barnets gudmor,shopping ,idiotiska vänner,film

Av anonym anonym - 15 januari 2015 22:30

Hej!
Rättar till datumet i morgon eftersom det är sent nu.
Har sovit gott och väckt med färsk pressad apelsin Jucie av pappsen sen jag blev dålig men nu börjat av ta tack och lov.
Kl 11:30 upp till Fridhemsplan och till min bm där som tyckte jag lät förskräcklig med snuvan blodtrycket hade gått upp lite så blev kissprov senare berättade för henne om hur det kändes i magen och som han skulle ha vändt sig tillbaka för sparkarna kom från samma ställe innan man vände honom så hon tog en kontroll efter blod trycket som hade åkt upp lite till 128 kanske har med och göra att jag inte har hämtat ut min dureferon ännu och fortsatt med dom andra tabletterna så klart antar det helt ärligt.
Men min lilla skrutt låg som han skulle i alla får se nu när förlossningen blir egentligen kommer han inte föräns vecka 42 och februari så blir det den 4 februari sätter man igång den fick en ny tid samtidigt den 26 januari till bm för att se men kommer man sätta igång förlossningen så vill jag ha kejsar snitt punkt och slut.
Var sen till öob kollade runt och sen Lindex hitta 2 jätte snygga träningstoppar också som jag blev sugen på inte lite eller precis.
Sen Ica maxi köpte bebis olja och sen 2 paket till av modersmjölkersättning har ny informerat min bm hur jag vill ha det och beslut och att det kändes rätt till 100% också.
Sen hörde knäppisen av sig som kalla min mamms för bitter fitta som nu sårade mig rejält och gjorde mig rasande och sen en annan kompis som tjatar om får jag köpa string till dig i dag som gjorde nu att jag sa i från att jag har inte länge sen jag köpt nya under kläder olika varianter hoppas dom begriper denna gång nu att jag ledsna på denna fråga o sen den andra sex grymt omoget.
Sen 2 filmer i kväll att stjäla en tjuv och den andra kommer jag inte ihåg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards