Direktlänk till inlägg 11 april 2015

Varit på födelsedags fika hos sonens gudmor, film på kvällen

Av anonym anonym - 11 april 2015 19:00

hejsan!

sov bra men vaknade med att pappsen hade bytt blöjor på lilleman & lämna blöjpåsen på golvet 😡 han förstår inte hur irriterande jag tycker att det är att behöva gnälla om en sån varje dag, & inte för att vara taskig men att bara lämna en blöja på golvet är dåligt & något som ska slängas på en gång också inte bara lämna den & speciellt om det är bajs blöja 😷.

tror inte äns att min sötnos skulle göra så eller precis om vi flyttade ihop.

han skulle nog vara smartare.

i dag så har min sons gudmor födelsedag fyller 33 år & bestämt att hon är den ända som kommer få ta hand om lillen om det behövs eller syrran bara att det är inom min familje krets & vänner som jag litar på 100% & känner mig bra trygg med. 😌

men i dag var det hennes födelsedags kalas & det hon fick av oss var en Mumin mugg en nyckelring & present kort på öob.

träffade nån gammal klass kompis & en annan vill ej lägga ut namnen på dom men va väldigt trevliga av sig också.😀

med tanken på mobbningen som jag var med ofrån 6-8 klass bytte ju sen men den här tjejen minns som jag som trevlig.

så vi stannande till kl 16.00 där också, sen såg jag på mailet att det hade kommit mail från en tjej i mamma gruppen som hade skickat om man skulle komma  dit på onsdag som jag & lilleman ska göra "bara hålla tummarna att han är lugn av sig & inte börjar skrika med tanke på att man inte hör av man säger" ganska pinsamt sätter den ena igång börjar den andra så smittar det av sig.

så ett sånt mail fick jag, men på vägen till barnets gudmor så träffade v på en fd granne som flyttade för ungföretagare 4-5 år sen.

sen blev det 1 muffins 2 kakor drömmar & 1 & halv bit hemma gjorde prinsess tårta var varken sugen på te eller kaffe så så blev saft ganska svag med dt var för att det var fö småttingarna egentligen.

och hemma nu håller jag på att lite gamla sms: från våldtäktsmannen & det själv sms om det kommer att behövas  litar ej på dom men ett 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards