Direktlänk till inlägg 29 april 2015

malaga/fugenhirola dag 1. Solbränd & 28 grader varmt = underbart

Av anonym anonym - 29 april 2015 22:18

hejsan & hallå!

sov som en stock i natt & vaknade runt halv tio " på ett ungefär" ungefär samtidigt med päronen & som min son också, blev frukost på balkongen vi har mot stranden ☀️ Så solen sken med har ingen morgon sol så behagligt att sitta då.

kom ut vid 10:30 solen bara gassade & klar blå himmel också, antar att det har varit runt 29-30 grader varmt i dag.

 

Så vi var & tog satte oss vid ett cafe som hette något med norskt jag tog en apelsin Jucie med is mammsen kaffe pappsen vatten, så satt där tills sonen blev hungrig så tog man & pröjsa.

men mammsen ringde sin väninna som bor här & fortfarande kontakt med efter mammsen kusin dog för 2 år sen.

men så har hon hållit kontakten med 2 av dom här & där för som vi åker hit för min del efter 8 år måste det bli.

när vi skildes åt för mammsen skulle ordna några saker så tog vi en promenad under tiden i ☀️ så käkade vi glass han & jag under tiden & mötte upp mammsen runt 15:00 som hon skulle träffa sin vännina & som jag  & papps skulle hälsa henne så gick vi vidare i ☀️.

 

vi käkade lunch på samma stället där vi drack tidigare på dagen också jag åt sen sandwich med bacon & sallad dryck vatten pappsen en sallad medan min son låg & sov i vagnen till en idiot med en stor HD kom & väckte honom 

& bara skrek då fick gå runt med honom lite samtidig när jag var klar 😠rejält ljud så jag blev förbannad över detta precis som min pappas också 😠

 

sen tog vi glassen & tog våran promenad tills mammsen ringde mig & fråga var vi benfann oss så kunde hon komma dit.

 

Sen blev det ungefär 1 timme på hotellet där efter åt jag mitt äpple som vi köpte igår hur god som helst & saftig också precis som salladen också både från pizzerian igår & i dag  till sandwichen med bacon & underbar gul/röd lök vet inte riktigt vilket av dom.

 

  På kvällen så kände jag att jag hade bränt mig på axlar & bröst som jag alltid gör fast jag hade solkräm på mig.😦

mådet köpa något i morgon som jag kan på axlarna så det inte blir förvärrat men ☀️ Är extrem här i Malaga/fugenhirola som sagt.

 

men man är verkligen mycket mera ute nu än hemma det är man skulle inte säga nej att flytta till utomlands under vinter halv sen komma hem slutet av april.

testade lite tränings redskap på stranden ( kan försöka ta bilder på dom utan mig vill vara anonym här)

men roliga att prova var dom i allafall.

 

sen en halv timmes promenad med pappsen & min son som måste var lite tjurig när vi gick sen somnade han tills vi vände men kom på att prova att dra ner suffletten lite & då lugna han sig & kollade nyfiket omkring  också så han är verkligen i att upptäcka saker & att det ska hända saker omkring som han kan se på.

 

så dagen har varit lugn & plus få träffa mammsens första vännina här i fugenhirola i morgon blir det den andra väninnan blir kul.😄

 

 

så får man se vad man hittar på i morgon också förutom köpa nått att ha på axlarna :) så klart & träffa mammsens andra vännina.

 

( sen har vi en sångare här på hotellet som sjunger på kl 22:00-00:00 & går omkring också än att stå stilla som man annars gör & här kommer lite bilder.  

 

                 

                   Från flyget    Starten.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards