Direktlänk till inlägg 4 februari 2016

Underbart och vackert väder

Av anonym anonym - 4 februari 2016 22:18

hejsan och hallå

Sov riktigt gott i natt också ,det har jag verkligen gjort.

Och i dag så skulle jag till gymmet sats fridhemsplan och ha min pt där.

Lillen var rätt kläning av sig i dag också kanske har lite med och göra att han fick vaccinet i går och sen kan det komma olika effekter också så klart.

Men vad han har gjort idag lilleman är att vara otroligt törstig och sen vela vara i famnen myycket.

Vid 11:00 var jag till gymmet och gick på bandet ungefär halv timme i någoluda snabb takt.

Skickade grattualtion till min systerson som nu har redan hunnt bli 15 år.

Känns väldigt konstigt och systerdottern blir 19 nästa månad.

Och sen om inte lillen hade kommit 29 januari så hade  hade han fått komma ut i dag den 4 februari men 2015.

Men men så på gymmet gick det jätte bra var mycket ben i dag så var man rätt trött eftråt.

Men det var kettlebell och sen som knäböj fast man rörde sig ¨10 steg åt varje sida också.

Sen skivstång med 2,5 kg vikter på till hjälp också med att lyfta upp höften från golvet.

Och sen ställde mig på vågen när jag kom hem innan jag duschade och tvätta håret (äntligen) så hade jag gått ner lite nu.

Men det kändes skönt i allafall men hoppas verkligen nu på att jag kommer gå ner mycket.

Bad min pt skicka lite tips och råd på mat kanske köpa hem nån kyckling då och då.

Inget man har våga äta eftersom det sägs är instoppad inboktika i.

Men nu tog jag bara det som exempel.

Var sen på promenad med mammsen också ner till rålis och parkleken där men vi var ute så lilleman fick titta på att det finns andra barn i allafall.
Blev tvungen att gå hem en sväng för att byta jacka också för det plötsligt hade blivit kyligare ute nu också.

Och mina vantar också fick jag ta på mig också som jag inte behövde när jag var till gymmet 11:00 - 12:00.

Sen fick jag ett sms i dag av sonens gudmor och jag trodde allt att hon skämtade,när hon sa att pappan till barnen som hade misshandla den ena flyttar tillbaka till dom.

Om jag hade råka ut för sånt så skulle jag inte äns tänka tanken att ta tillbaka honom efter det han har gjort vare sig om jag ville eller inte ville.

Men när man misshandlar ett barn så det är värsta man kan göra är att ta tillbaka personen för då dröjer det ändå inte länge innan det händer något likande igen.

Och till och med min dejt tyckte att det var helt fel gjort och kändes inte bra alls eller.

Så då är vi 2 i allafall med samma åsikt också om detta.

Men det fick mig samtidigt också att tänka kommer jag någonsin våga lämna min lilleman hos henne om han är där det skrämde mig ganska mycket helt ärligt.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards