Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Träningen och missförstånd

Av anonym anonym - 11 april 2016 23:30

hejsan och hallå

gymmet i dag blir det och blir riktigt kanon också och hoppas verkligen på resultat också

nu denna gång med måtten också.

Vaknade rätt tidigt också i dag och sen blev stressad när jag kollade på klockan.

bara upp ur sängen och sen hoppa i kläderna och till gymmet.

Och sen börja tycka det var konstigt att inte bli upphämtad vid 10:30 som var upp gjort

o allafall.

Men körde på crosstrainern en timme  blev det totalt också för att jag hade missförståt

klock tiden också.

Så det var inte 10:30 utan 11:30 var det som jag skulle ha min pt stund.

Men annars lugn dag vågen sa 88,6 när jag ställde mig på den och när vi tog ,mått

så såg det ganska positivt ut i allafall.

Annars en lung hemma dag hämtade hem mina nya mobil skal också.

som var 4 stycken 2 skal och 2 bumpers.

Så nu på kvällen så beställde jag 4 bumper till har ju nu en liten lista av dom saker

som jag ska beställa också.

Men dom var fina dom skalen i allafall .

Och så provade bön pasta i dag och den var god också så nog prova dom andra sorterna också tror jag som fanns.

Det är med vita bönor,kikärtor,och vanliga sockerärtor ,linser som jag också förstog detta.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Av anonym anonym - Fredag 10 maj 23:03

Sovit gott och vakande och minis väckte mig. En lung dag i dag har det vart också här hemma . Strålande sol men lite små kyligt var det också men solen varm. Men tog det lugnt och la i tvätten också större sonen var hemma också minis på förskola...

Av anonym anonym - Torsdag 9 maj 23:53

Sovit gott vakande 06:21 för minis skulle ha ersättning. Men somnade om men kom upp runt 08:30 och vi alla låg och drog oss. Sen mulet hela dagen också till och med gjorde det. Vi var i dag till normal också dock enkom bara för det jag skulle. E...

Av anonym anonym - Onsdag 8 maj 22:34


Sovit gott precis som jag och minis smått varmt i soc rummet också var det också . Minis var lätt att få till förskolan också till och med men var mer orolig när han skulle hämtas . I dag blev det allt lungt här hemma less på den här swiffwern m...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards