Direktlänk till inlägg 25 januari 2017

Gymmet träna i vinter skor???

Av anonym anonym - 25 januari 2017 22:45

Halloj 

satt halv förmiddagen i dag  och kollde på Pippi med lilleman tills man somnade helt seriöst också.

men sen så käkade lunch och sen blev det till gymmet Där det blev crosstrainer och magen , men när jag packade upp mina gymm kläder hörlurar vatten

flaska så upptäckte jag att jag hade glömt mina gymmskor hemma i stället plus mitt lås till skåpet också blev att denna chansningen igen att man fick behålla sina plagg kvar också  plånbok mm.

och kändes ganska pinsamt också när man upptäckte att jag hade glömt min gymmskpr hemMA också så fick göra en liten fuling också.

en kompis hörde av sig som jag känner mig ganska osäker på samtidigt hade boka en kryssning men som kompisen backade ur.

och hade ej fått nån förklaring eller på varför så känns lite pö om pö också 

så klart .

men man får se som sagt om det något av det eller inte det visar sig som sagt.

men han som jag har träffa nu 2 gånger verka inte vilja ha kontakt med helt ärligt

sluta höra av sig helt och hållet eller blir väl nu 2 dagar tillbaka så skrev bara ett sms 

där jag önskade honom att lycka till med allt eftersom han ej har hört av sig eller vad 

och bara höra av sig om han ännu vill ha kontakt med mig.

nen så har min dag vart så angående gymmet så packade jag gymmskorna och låset i min gymmväska och tänker nu låta som ännu där i väskan också så att jag vet att 

mina saker och vet att dom är i gymm väsjan.🙂

 

ska i morgon baka nya ploppkakor till fikan med denna falska 😱😱 som jag själv

ej kommer att vara del aktig på angående fikan.

 

Så kommer att dea till gymmet under tiden  vill inte direkt känna besvärad hellre så väg en Hellt ängar till mimmum.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards