Alla inlägg den 6 augusti 2017

Av anonym anonym - 6 augusti 2017 00:00

Parkleken med lilleman i morse.
Efter frukosten .
Varade inte så väldigt länge eftersom det började smått började dugga.
Lilleman själv som ville detta.
Tillbaka vägen hem var det full proppat med schakt bilar lastbilar från militären en kamoflerad party buss bland annat.
Insåg att det snart handla Sthlm Pride tåget som förbereder nu.
För att jag och mammsen inte ska gräva ner oss helt efter döds fallet så drog jag och lilleman ut henne för att kolla på tåget och plus ta en promenad in till stan också för att kolla på den.
Men det var en trevlig stund i allafall och på hemvägen vid stadshuset så kom det några väl kända ansikten på ett lastbils flak som var några av dom vloggare som jag följer.?
Var riktigt roligt att se dom live också men en av dom följer jag inte så väldigt regelbundet.
Men var ute i stort sätt hela dagen och hemvägen fick lilleman springa lite i parken.
Så kom syrran förbi och samtidigt gjorde några hyss med ta whiskey av mammsen och aspirin också .
Hur kan man göra något sånt helt ärlig.
Man ska väl egentligen borde stötta .
Inte shyst.
Här kommer lite bilder från i dag ett par stycken

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards